Disciplinski postupak?
182

Glavni inspektor OSA-e službenim vozilom pobjegao od policije: Sumnja se da je s njim bio odbjegli Zoran Galić

Piše: N. V.
Fotografija putnika iz auta koji se nije zaustavio policiji (Foto: Istraga.ba)
Fotografija putnika iz auta koji se nije zaustavio policiji (Foto: Istraga.ba)
Početkom februara je automobil Obavještajno-sigurnosne agencije odbio zaustaviti se na signalizaciju pripadnika Ministarstva unutrašnjih poslova Zapadnohercegovačkog kantona, a fotografije sugerišu da su u vozilu bili glavni inspektor OSA-e Davor Bevanda i bivši zamjenik direktora SIPA-e Zoran Galić.

Uprava policije MUP-a ZHK je povodom ovog incidenta poslala zahtjev OSA-i da se očituju o ponašanju njihovog uposlenika, navodeći da su utvrdili kako automobil, čiji vozač se oglušio na pokušaj policijske patrole da ga zaustave, pripada OSA-i.

"Dana 1.2.2025. godine, u 21:13 sati, radeći na kontroli prometa u mjestu Mostarska Vrata, Ljubuški, u neposrednoj blizini poslovnog objekta Kiwi Sport, iz smjera Ljubuškog u smjeru Čitluka, nailazi vozilo marke Audi, crne boje, registarskih oznaka A28-A-918 kojeg policijski službenik zaustavlja svjetlosnom stop palicom i izraženim znakovima za zaustavljanje, ali se isto ne zaustavlja, nego pali rotacijska svjetla na svom vozilu te se nastavlja kretati u smjeru Čitluka. Uvidom u IDDEEA bazu podataka utvrđeno je da je vlasnik vozila OSA BiH, te je potrebno da nam se isti očituju vezano za nezaustavljanje u gore navedeno vrijeme, te nam isto dostavite putem redovite pošte na našu adresu", navedeno je u dopisu MUP-a ZHK koji je 5.2. dostavljen OSA-i BiH.

Portal Istraga.ba je objavio fotografiju navedenog automobila koja sugerira da je na vozačevom mjestu bio Damir Bevanda, a na suvozačevom bivši direktor GP-a i zamjenik direktora SIPA-e Zoran Galić, koji je u vrijeme obavljanja ove druge funkcije otišao u Hrvatsku dan uoči svog hapšenja zbog sumnje na korupciju i nikada se zvanično nije vratio.

OSA BiH je nakon dopisa MUP-a ZHK trebala utvrditi postupanje svog uposlenika, odnosno razloge nezakonitog odbijanja da se zaustavi policiji, kao i nezakonitog korištenja rotacijskih svjetala. O tome ne postoje zvanične informacije, a odjeli za odnose s javnošću ove dvije institucije nisu odgovorile na naše upite do objavljivanja teksta.

Nezvanično je portalu Klix.ba potvrđeno da je Bevanda priznao da je upravljao vozilom i da se nije zaustavio na svjetlosnu signalizaciju policijskih službenika MUP-a ZHK. To znači da bi direktor OSA-e Almir Džuvo trebao pokrenuti disciplinski postupak protiv Bevande zbog prekršaja koji je zadokumentovan.