"Iako kantonalna preduzeća nisu u mojoj nadležnosti, kao gradonačelnik sam odgovoran prema građanima koji trpe zbog obustave prijevoza, a sad sam upoznat i o problemima koje trpe radnici GRAS-a, koji su također građani Sarajeva", rekao je Komšić novinarima nakon sastanka s radnicima.
Naglasio je da prije nije znao za probleme GRAS-a i njegovih radnika koji su mu danas prezentirani, a koji se gomilaju od rata, jer nije bio na pozicijama na kojim se ta tematika tretira.
"Trenutni problem je nepostojanje komunikacije između Vlade KS-a i radnika GRAS-a, i očito da ju je teško uspostaviti jer su stvari otišle predaleko, a primijetio sam da ima i inata u tim odnosima", kazao je Komšić.
Po njegovom mišljenju ove probleme je moguće riješiti ali ne u kratkom roku, jer to ne bi mogla ni vlast s puno većim budžetom od aktuelnog.
"Tražio sam od radnika da pokrenu saobraćaj i da to bude početak rješavanja njihovih problema, koji će morati biti sistemski riješeni, ali mi oni nisu mogli ništa obećati iako poštuju moj dolazak ovdje", potcrtao je Komšić.
Esad Fazlibašić, koji u GRAS-u radi kao vozač 33 godine, rekao je da je njegova plata 800 KM, te da s toplim obrokom primi 1.000 do 1.100 KM, a pojedinci iz Vlade KS-a tvrde da vozači GRAS-a imaju plate po 2.000 KM.
"Prvenstveno želim da se izvinim građanima, ali mi s neispravnim vozilima ne smijemo voziti, a premijer Kantona Sarajevo je rekao da mi lažemo kad tvrdimo da sami kupujemo rezervne dijelove i plaćamo popravke", istakao je Fazlibašić.
On je potom novinarima pokazao račune za, između ostalog, brušenje glava motora i zamjenu vjetrobranskog stakla u iznosu višem od 1.000 KM koje je sam platio, a da mu nikad nije nadoknađeno, dodavši da pojedini vozači moraju voziti i sa neispravnim kočnicama.
"Ide se na uništenje GRAS-a, da sruše objekte kao što je srušena 'Žica' koja je zapošljavala 2.000 radika, i onda vjerovatno da grade hotel", tvrdi Fazlibašić.