Naime, vozači su od komisija dobili rješenja da su invalidi rada i da ne mogu raditi kao vozači.
"Ti vozači sjede u preduzeću. Niti su u penziji, niti mogu raditi, jer imaju papir. Nabavkom novih autobusa GRAS će doći u situaciju da neće imati dovoljno vozača i morat će primiti nove radnike", kazao je Bubica.
Napomenuo je da u slučaju kada su potrebni vozači nije moguće vršiti prekvalifikaciju radnika.
"Ne možete prekvalifikovati kuharicu u vozača D kategorije i dati joj da vozi 100 putnika. To nije opcija, jer tehnološki višak u GRAS-u je neproduktivna radna snaga, to su administrativni radnici i razne vrste rukovodilaca, a pravih radnika oni nemaju viška", rekao nam je ministar Bubica.
Situacija u GRAS-u je i dalje loša. Ministar nam je kazao da se ništa nije uradilo na rješavanju konkretnih mjera za rješavanje problema.
"Sve je ovo kupovanje socijalnog mira do nekog vremena. GRAS godišnje gubi između 20 i 25 miliona KM. Račun će na kraju biti ispostavljen poreskim obveznicima, a ništa nije urađeno da se nešto trajno riješi i da se oslobode tehnološkog viška. Tehnološki višak se mjeri stotinama zaposlenih, to je prema mojoj procjeni između 800 i 1.000 radnika", kazao je ministar saobraćaja u Kantonu Sarajevo.