U prijedlogu ističu kako cijene nisu usklađene s ulaznim troškovima bitnim za funkcionisanje preduzeća više od 10 godina. Zatražili su da se subvencije povećaju za 11,6 posto, naglašavajući kako je u evropskim zemljama učešće subvencije između 40 i 60 posto. Prijedlog je poslan još 6. decembra, ali još nisu dobili odgovor, navodi se u izvještaju ovog preduzeća.
Navodi se kako je GRAS u januaru ove godine okončao nabavku sedam trolejbusa, a da je u završnoj fazi postupak nabavke 17 novih minibusa. Također, okončana je nabavka šina za sanaciju dijela pruge na kritičnim dionicama.
Kada je riječ o prihodima ovog preduzeća, u izvještaju se navodi kako su u januaru ove godine od prodaje pojedinačnih i mjesečnih karata te subvencije ostvarili prihod od 1,8 miliona KM.
Iz KJKP GRAS naglasili su kako je stavljanjem van snage Uredbe o načinu ostvarivanja prava na naknadu za prijevoz na posao i s posla uposlenika u javnim institucijama, fondovima i javnim preduzećima čiji je osnivač KS, prihod umanjen za milion KM.
Iako se obnavlja, vozni park nije u idealnom stanju. U izvještaju se može vidjeti kako od ukupnog broja vozila koja imaju, u funkciji bude dosta manje zbog neispravnosti. Tako je u januaru u prosjeku saobraćalo 38 tramvaja od postojećih 73, 20 trolejbusa od postojećih 40, 83 autobusa od ukupno 142 i 11 minibusa od 30.
Izvještaj GRAS-a razmatrat će Skupština KS na sjednici koja će biti održana u utorak, 26. marta.