"Kao što je poznato iz rasprave o ovom zakonu prilikom njegovog usvajanja u Parlamentarnoj skupštini BiH, izmjene predviđaju razvlaštenje Centralne izborne komisije u provjeravanju sukoba interesa. Ostalo je, međutim, nejasno koji organ će u Federaciji obavljati taj posao - državna ili federalna komisija, budući da u zakonu samo piše kako je nadležna ''Komisija za odlučivanje o sukobu interesa''. S druge strane, problem struktuiranja tog organa na državnom nivou bilo je što ga čine parlamentarci, koji će, provjeravajući da li su njihove partijske kolege u sukobu interesa, i sami biti u sukobu interesa - stranačkog i komisijskog", kazao je Gratz.
"Poseban problem je što do usvajanja ovih izmjena i dopuna zakona niko nije ovlašten da provjerava sukob interesa izabranih zvaničnika. Izvjesno je da izmjene neće biti potvrđene mjesecima poslije izbora, dok se konstituišu parlamenti i većine, a cijelo to vrijeme vladat će pravni vakuum, u kojem se zapravo niko neće baviti sukobom interesa. Trenutno, recimo, imamo slučaj da je izvršni direktor JP BH pošte Mirsad Mujić istovremeno kandidat SDA za Parlament BiH i ne postoji državno tijelo, koje bi moglo objektivno propitati njegov status", zaključio je Gratz, navodi se u saopćenju za javnost Naše stranke.