Gušić o preuzimanju Tehničkog pregleda GRAS-a: Renta će donijeti plus, tražit ćemo beneficije
Gušić je kazao da su napravili analizu poslovanja preduzeća, na osnovu koje su zaključili da tehnički pregled nikada nije bio rentabilan.
"Otkako sam ja u preduzeću ništa nismo uspjeli uraditi u vezi s tehničkim pregledom. Hajdemo sagledati stvari realno: ko je od nas svoj automobil ikad registrovao u GRAS-u?", kazao je Gušić.
Napomenuo je da će tražiti uslov da GRAS-ova vozila imaju beneficiju prilikom vršenja tehničkih pregleda, kada taj sektor bude preuzet. Dodao je da bi prihod od rente tehničkog pregleda trebao prihode dovesti u plus, nakon dugogodišnjeg minusa.
"To je prema meom mišljenju opravdano. Privatni tehnički pregledi se rade na način koji nama nije dozvoljen" kazao je Gušić.
Na zastupničko pitanje vezano za tužbu GRAS-a prema Kantonu Sarajevo, Gušić je odgovorio da je zamijenio advokata.
"Ja mislim da je to logičan slijed", istakao je Gušić.
Naveo je da je dobro zastupničko pitanje o vozačima GRAS-a, napomenuvši da stvari još uvijek nisu sređene, ali da je stanje vozača puno bolje nego što je bilo.
"Idemo naprijed, nismo napravili velike pomake, ali nadamo se da ćemo u skorije vrijeme imati novca da finansiramo odijela za vozače. U GRAS-u nikada nije bilo edukacije vozača. Oni su voljni da prođu kroz takve obuke", izjavio je.
Istakao je da je samo jedna osoba trenutno ostala bez posla u GRAS-u zbog odgovornosti.
"Bit će ih još. Procedure su duge, ali mi smo te procedure pokrenuli. Ostat će bez posla ljudi koji su nanijeli velike muke preduzeću", rekao je.
Odgovarajući na zastupničko pitanje zašto se ne održavaju vozila GRAS-a, Gušić je kazao da se ne održavaju zato što ne želi akumulatore koji inače koštaju 150 KM plaćati po 320 KM.
"Čekamo da istekne tender pa da raspišemo novi", rekao je Gušić.
Naveo je da je svaki sudar tramvaja GRAS naplatio ako nije bio kriv i platio ako je bio kriv.
Na pitanje zašto je sve više bolovanja u GRAS-u, Gušić je istakao da je dosta ljudi otišlo na bolovanje kada su vidjeli sistematizaciju.
"Mnogo ih je otišlo na bolovanje kad je uvedena elektronska registracija ljudi koji dolaze na posao. To im je bilo bolno pa su otišli na bolovanje. Vidjet ćemo kako će se to odvijati dalje", poručio je Gušić.
Rješenje GRAS-a će biti potpuno kad pojedinačna karta više ne bude postojala, ali je to još uvijek daleko, navodi Gušić.
Napomenuo je da istragu o dva izgorjela autobusa vodi MUP.
"Ne bih da navodim istragu u jednom ili drugom smjeru. Ne znamo šta je bilo. Nadam se da je tu kraj zapaljenih vozila", istakao je Gušić.
Na pitanje vezano za nabavku minibusa odgovorio je da ih nisu uspjeli nabaviti.
"Radimo aktivno. Ući ćemo u taj proces. Nabavka minibusa nije zaustavljena, radimo na tome", zaključio je Haris Gušić.