I na novim sarajevskim trolejbusima reklame, da li je ugrožena garancija na vozila?
Reklame su nedavno postavljene, a u javnosti se mogu čuti kritike da reklame nisu trebale biti postavljene. Razlozi zbog kojih smatraju da to nije trebalo uraditi jeste što je riječ o potpuno novim vozilima, što estetski nije dopadljivo, što je smanjena vidljivost iz vozila i što postoji mogućnosti oštećenja originalne boje na vozilima.
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta (SDP) je u prošlogodišnjoj izjavi za naš portal najavio da će biti izrađen pravilnik o reklamiranju u javnom prijevozu. Tada je rekao da na novim trolejbusima neće biti reklama, jer bi se u suprotnom narušila garancija. S obzirom na to, nameće se pitanje da li je sada garancija narušena.
Shodno tome da je Vlada Kantona Sarajevo vlasnik novih trolejbusa, a ne preduzeće GRAS, resornom kantonalnom ministarstvu smo uputili upit.
Ovo ministarstvo je banjalučkim kompanijama Info Media Group i Megatone u julu ove godine dodijelilo ugovor za reklamiranje na vanjskim i unutrašnjim vozilima javnog prijevoza. Početna cijena licitacije za izbor kompanije bila je 320.000 KM. Spomenute kompanije su i prethodnih godina bile oglašivač na vozilima javnog prijevoza u Sarajevu.
S ozbirom na to da je Vlada Kantona Sarajevo vlasnik novih trolejbusa, a da ih GRAS samo koristi, još jedno pitanje koje se nameće jeste da li je GRAS samoinicijativno postavio reklame.
U prošlogodišnjoj anketi Klix.ba, od 7.400 čitatelja koji su učestvovali u anketi, njih 5.000 ili 69 posto je kazalo da na vozilima javnog prijevoza u Sarajevu ne trebaju biti reklame, skoro 1.300 ili 17 posto je kazalo da treba, dok je nešto više od 1.000 ili 14 posto čitatelja kazalo da površina vozila treba biti djelomično prekrivena reklamama.