Inicijativa za Bjelašnicu i Igman: Na Babinom dolu saobraćaj kao da je osmišljen za veće gužve
"Ima li kraja našim nebulozama. Najnovije iznenađenje u vidu regulisanja saobraćaja na Babinom dolu kao da je projektovano da napravi još veće gužve i da gosti imaju što više zagađenja i buke automobila", ukazali su.
Zatim su obrazložili zašto smatraju da postoji problem.
"Naime, kada prilazite Bjelašnici od policije, bilo iz pravca Krupca ili Hadžića, na raskrsnici nećete vidjeti znak da cesta dalje ka Babinom dolu nastavlja kao jednosmjerna. Logično, vozite desnom stranom koristeći samo jednu saobraćajnu traku iako vas čudi zašto iz suprotnog smjera nema vozila. Onda skrenete na parking preduzeća ZOI'84, provedete jedan dan na skijanju i nakon što izađete s parkinga i želite skrenuti lijevo da bi napustili skijalište, policajac koji dežura vam to neće dozvoliti. Bez obzira što zapravo ne postoji saobraćajni znak kojim bi to bilo zabranjeno", tvrde.
Kako su naveli, policajac se pravda da je znak zabrane postavljen pogrešno, na lijevu stranu i zapravo zabranjuje jedino ulaz na parking baze kompanije Grakop.
"Umjesto da napustite naseljeni dio Bjelašnice, policajac vas usmjerava kroz srce Babinog dola, glavnu ulicu kraj hotela, apartmana i restorana ka kružnom toku gdje morate upaliti navigaciju jer ne postoji putokaz za Sarajevo. Ili ste već čuli za famoznu 'novu cestu' ka Dejčićima. No, jesu li turisti?", pitaju se u Inicijativi za Bjelašnicu i Igman.
Istakli su i sljedeće.
"Bez obzira što ste izašavši s parkinga ZOI'84 praktično već napustili ski centar, umjesto putem kroz šumu kojim ste došli, novim rješenjem morate proći cijelo naselje čak i kad želite koristiti istu ski kartu, ali za promjenu na skijalištu Igman ili naprosto želite u Hadžiće. Još je gore gostima hotela Bjelašnica i stanarima obližnjih apartmana koji žele ka Sarajevu jer, iako je cesta praktično već napustila ski centar, moraju ponovo u naselje na kružni tok i lijevo ka Dejčićima", potcrtali su.
Pitaju šta je cilj ovakvog rješenja.
"Možda ima smisla jednosmjerni tok od ulaska na parking (baza Grakop) do kružnog toka kako bi pješaci dobili više prostora, ali zašto preusmjeravati stotine vozila s parkinga na kružni tok kad su praktično već na izlazu", saopćili su iz Inicijative za Bjelašnicu i Igman.