On je ranije najavio da će isporuka početi do kraja ove godine, dok bi preostalih 14 Stadlerovih tramvaja trebalo biti isporučeno do ljeta sljedeće godine. Nakon što prvi tramvaj bude isporučen iz tvornice u Poljskoj, slijede probne vožnje, a onda i njegovo puštanje u redovan saobraćaj.
Nekoliko vozača tramvaja preduzeća GRAS je nedavno upravo u Poljskoj bilo na obuci za vožnju i upravljanje novim tramvajima. Oni su zaduženi za obuku ostalih vozača tramvaja. Planirana je rekonstrukcija GRAS-ovog tramvajskog depoa (Remiza), a jedan od razloga za to jeste nabavka novih vozila. Nacrtom kantonalnog budžeta za 2024. za ovu rekonstrukciju je namijenjeno 11,3 miliona KM.
Ugovor za kupovinu 15 novih Stadlerovih tramvaja je potpisan 2021., a tramvaji se proizvode prema specifikacijama Kantona Sarajevo. Koštali su skoro 70 miliona KM, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Imaju tri vagona s kapacitetom od 180 putnika od čega je 79 sjedećih mjesta. Maksimalna brzina im je 70 kilometara na sat, klimatizovani su, imaju uređaj za brojanje putnika, bežični internet, USB priključke, unutrašnji i vanjski videonadzor kako bi ulazak i izlazak putnika bio sigurniji te su potpuno prilagođeni osobama s invaliditetom. Razmatra se kupovina još 10 novih tramvaja.