Vlasnici takvih automobila osiguravajućim kućama, za naplatu i procjenu šteta, počeli su se javljati tek u proteklim danima.
Hadžiosmanović je naglasio da su u osiguranju smatrali da će ljudi odmah prijavljivati štete, po kasko osiguranju, međutim, osobe koje su direktno pogođene poplavama bile su fokusirane na bazične stvari.
"Za imovinska osiguranja imali smo prijave šteta odmah, ali što se tiče kaska, tek sada dolaze prijave iz Doboja, Banje Luke, Maglaja, a kroz mjesec dana trebali bismo imati procjenu koliko je automobila uništeno", rekao je Hadžiosmanović.
Pojasnio je da je osiguranje od poplave, bujice i visoke vode dopunsko osiguranje, dopunski rizik, te da ta osiguranja, bilo po kasku ili imovini, ugovarači mogu zaključiti ako smatraju da njihovo područje može zahvatiti poplava, bujica ili visoka voda.
Po tim stavkama, istakao je, očekuje se veliki broj prijava, i po kasko i po imovinskom osiguranju, te je zbog vanredne situacije uvedena opcija i telefonske prijave šteta.
"Naši timovi idu na teren, pomažu klijentu prvo da izvuče vozilo, pa tek onda da urade procjenu. Ljudima odmah plaćamo jedan dio, avansno, a ostatak ćemo isplaćivati naknadno poslije završene papirologije i sličnih stvari", rekao je Hadžiosmanović.
Kad su u pitanju iskoristivi dijelovi automobila, limeni dijelovi, kazao je da taj dio po svim vidovima osiguranja, kod svih osiguravajućih društava vozila, ostaje u vlasništvu vlasnika.
Samo po osnovu osiguranja od automobilske odgovornosti, pojasnio je, ne može se ugovoriti rizik poplave, bujice i visoke vode. To osiguranje je obavezno i država ga zahtijeva od svakog vlasnika vozila, a ono pokriva samo štete koje vozač pričini trećim osobama.