Jutros počele testne vožnje na rekonstruiranoj tramvajskoj pruzi od Čengić Vile do Marijin Dvora
Prva testna vožnja počela je u 7 sati, a prisustvovao joj je kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP). Za očekivati je da će biti još testnih vožnji, prije nego što se ponovo potpuno uspostavi tramvajski saobraćaj.
U toku su završni radovi na rekonstrukciji tramvajske pruge od Čengić Vile do Marijin Dvora te preostaje da se urede pojedine stanice i da se završi rekonstrukcija kraka tramvajske pruge do Željezničke stanice i na Skenderiji.
Ilidža i Baščaršija su povezane rekonstruiranom tramvajskom prugom te je za očekivati da će tramvaj na ovoj liniji početi saobraćati već od sljedećeg mjeseca.
Rekonstrukcija tramvajske pruge od Čengić Vile do Marijin Dvora je počela u septembru prošle godine. Rekonstrukcija od Ilidže do Čengić Vile je trajala od kraja augusta 2021. do septembra 2022. Rok za završetak ukupne rekonstrukcije (od Ilidže do Marijin Dvora) je nešto duže od dvije godine. Tokom ovih radova saobraćaju autobusi kao zamjena za tramvaje.
Rekonstrukcija ukupno košta više od 40 miliona KM, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD).
Izvođač radova je konzorcij dvije kineske kompanije China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač je kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrše kompanije PPG Sarajevo i Yuksel Proje. Proizvođač šina je austrijska kompanija Voestalpine Rail Technology.
Podsjećamo, u mandatu ministra Harisa Lulića (SDP) 2012. izvršena je rekonstrukcija tramvajske pruge od Marijin Dvora do Baščaršije.
Tramvajski prijevoz će novom prugom biti sigurniji, brži i prijatniji, posebno onda kada u saobraćaju budu novi tramvaji švicarskog proizvođača Stadler čija bi isporuka trebala početi krajem ove godine. Osim toga, uskoro bi trebala početi izgradnja tramvajske pruge od Ilidže do Hrasnice.