Kampanja ili istraživanje? SDP već počeo dijeliti letke s QR kodom o programu rada
Ova stranka izradu izbornog programa, koji su ponovo nazvali Plan 10, koristi za promociju među građanima. Njihovi članovi i aktivisti na sarajevskim ulicama dijele promotivni materijal kojim pozivaju građane da učestvuju u izradi programa.
Na materijalu istaknut je i QR kod, čijim se skeniranjem pristupa online obrascu kojim se može učestvovati u izradi programa. Obrazac se odnosi na pitanja koja su relevantna za Opće izbore.
Plan 10 je program pod kojim je SDP nastupio i na posljednjim Općim izborima 2018.
Nije neuobičajno da stranke nekoliko mjeseci uoči izbora započinju s različitim aktivnostima, a to najčešće čine aktivnostima koji podrazumijevaju direktnu komunikaciju.
Pojedini smatraju da predizborna kampanja traje svaki dan, neovisno o tome kada su izbori, jer je bitno predstaviti svaku političku aktivnost. To je posebno slučaj sada kada je tehnologija komunikaciju učinila mnogo učinkovitijom.