Crteži sa jedne strane simboliziraju masovni odlazak mladih, a sa druge predstavnike vlasti kao pasivne posmatrače fenomena koji državi nanosi nesagledive posljedice.
Riječ je o kampanji koju je pokrenuo i realizuje Institut za razvoj mladih KULT, a kojom se želi skrenuti pažnja predstavnika vlasti i nadležnih institucija na svakodnevne izazove mladih, problem masovnog odlaska ove populacije, ali i ponuditi načini kojim je trenutno stanje moguće mijenjati.
Odlazak mladih goruća je tema u Bosni i Hercegovini posljednjih godina. Prema rezultatima Analize o položaju i potrebama mladih koju je 2013. godine objavio Institut za razvoj mladih KULT od završetka rata do 2013. godine BiH je napustilo oko 150.000 mladih, a prema rezultatima online ankete iz 2017. godine, besperspektivnost je glavni razlog zbog kojeg se odlučuju na odlazak.
Cjelokupan koncept kampanje zasnovan je po principu društveno-korisnog djelovanja koji omogućava saradnju nevladinog sektora, korporacija, privrednih subjekata, medija i svih drugih aktera koji žele dati doprinos u kreiranju povoljnije klime za život mladog čovjeka u BiH.
Na ovakav način realizacije kampanje želi se ukazati na snagu udruživanja različitih aktera, ali i na mogućnost prevazilaženja brojnih problema uz postojanje volje i želje za aktivnim uključivanjem u društvene procese.
Konačan cilj je motivisati nadležne na preduzimanje konkretnih mjera u rješavanju problema odlaska mladih sa kojim se BiH posljednjih godina suočava.
U okviru kampanje, u narednom periodu bit će organizovan niz aktivnosti kroz koje će se nastojati ponuditi rješenja za prevazilaženje nagomilanih problema u oblasti pitanja mladih.
Partneri kampanje su Historijski muzej Bosne i Hercegovine, Kreativna agencija Purple Key, Street Arts Festival Mostar, Univerzitet Džemal Bijedić u Mostaru, Udruženje građana "Agencija za razvoj i saradnju CEREBRA Banja Luka", N1 televizija, Klix.ba, RSG Radio, Radio Antena Sarajevo, Radio MIX i Oslobođenje.