Glavni ciljevi kampanje su pozitivne društvene promjene kroz javnu zagovaračku kampanju za održavanje izbora u Mostaru. Ovaj projekat se odnosi i na zajedničko rješavanje pitanja neuspjelih i nedovršenih projekta poput izgradnje gradske sportske dvorane, obnove kuće Mujage Komadine, "staklene banke", kopa Vihovići i drugih.
Vedran Arapović, predsjednik Udruženja građana "Vrisak", istakao je da je kampanja rezultat nepravde koja se već godinama događa u Mostaru, te se želi podstaći društvena odgovornost i odgovornost svih ključnih faktora u gradu.
"Mostar ne smije biti grad slučaj, jer je Mostar grad ogromnih potencijala i mogućnosti. Ističem da pored političke odgovornosti nadležnih postoji i društvena odgovornost, pri čemu svi trebamo pozitivno djelovati. Smatram da nam je cijela ova situacija postala normalna", kazao je Arapović.
Ovim povodom Arapović je pozvao sve nevladine organizacije da im se priključe kako bi zajednički istrajali u svemu za bolji Mostaru. Gloria Lujanović, projekt menadžerica kampanje, kazala je kako će se kroz kampanju nastojat probuditi svijest građana o trenutnim problemima u Mostaru.
"Ljudi prvenstveno moraju biti svjesni da se staklena banka, kuća Mujage Komadine i brojni drugi simboli Mostara moraju obnoviti. U tom cilju prvenstevno krećemo s uličnim akcijama, odnosno, kreće poluagresivno uvjeravanje javnosti da u fokusu našeg društvenog života trebaju biti svi problemi grada u kojemu živimo", kazala je Lujanović.