![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/150910016.jpg?v=1)
![Foto: Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/150910016.1_mn.jpg?v=1730639445)
Glavni ciljevi kampanje su pozitivne društvene promjene kroz javnu zagovaračku kampanju za održavanje izbora u Mostaru. Ovaj projekat se odnosi i na zajedničko rješavanje pitanja neuspjelih i nedovršenih projekta poput izgradnje gradske sportske dvorane, obnove kuće Mujage Komadine, "staklene banke", kopa Vihovići i drugih.
Vedran Arapović, predsjednik Udruženja građana "Vrisak", istakao je da je kampanja rezultat nepravde koja se već godinama događa u Mostaru, te se želi podstaći društvena odgovornost i odgovornost svih ključnih faktora u gradu.
"Mostar ne smije biti grad slučaj, jer je Mostar grad ogromnih potencijala i mogućnosti. Ističem da pored političke odgovornosti nadležnih postoji i društvena odgovornost, pri čemu svi trebamo pozitivno djelovati. Smatram da nam je cijela ova situacija postala normalna", kazao je Arapović.
![Foto: Klix.ba](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/150910016.2_mn.jpg?v=1730639445)
Ovim povodom Arapović je pozvao sve nevladine organizacije da im se priključe kako bi zajednički istrajali u svemu za bolji Mostaru. Gloria Lujanović, projekt menadžerica kampanje, kazala je kako će se kroz kampanju nastojat probuditi svijest građana o trenutnim problemima u Mostaru.
"Ljudi prvenstveno moraju biti svjesni da se staklena banka, kuća Mujage Komadine i brojni drugi simboli Mostara moraju obnoviti. U tom cilju prvenstevno krećemo s uličnim akcijama, odnosno, kreće poluagresivno uvjeravanje javnosti da u fokusu našeg društvenog života trebaju biti svi problemi grada u kojemu živimo", kazala je Lujanović.