Kapidžić predstavio viziju razvoja Sarajeva, koja podrazumijeva i izmještanje Željezničke pruge
Faruk Kapidžić, koji zajedno sa stručnim timom, potpisuje ovaj projekat koji je razradio tokom svog mandata u Vladi KS kao ministar prostornog uređenja, a na njemu nastavio raditi i nakon toga.
Tada je, zajedno sa svojim stručnim timom koji broji ugledne arhitekte iz Sarajeva, pripremio Zakon o prostornom uređenju i Urbanistički plan KS koji je bio u zastoju od 2015. godine.
Kapidžić kaže da projekat vizije, koji je predstavljen danas u Centrali SDA, uključuje tri krucijalne stvari.
- izmještanje smetljišta Smiljevići;
- izmještanje željezničke pruge;
- izmještanje Međunarodnog aerodroma u Sarajevu.
"To izgleda krupan zalogaj, upitno je da li možemo sve stići do 2035. godine kako je planirano, ali bazirali smo se na standarde EU i ovo je za EU normalan rok. Ovdje je sve to daleko teže, ali u svakom slučaju po prvi put je predloženo ovako nešto", kaže Kapidžić.
Kapidžić je objasnio pitanje izmještanja aerodroma s obzirom da bi došlo do rušenja Tunela spasa.
"Zapravo taj tunel je već ugrožen Međunarodnim aerdromom jer uslovi aerodroma ne dozvoljaju da postoje bilo kakvi prolazi ispod aerodromske piste. Izmještanjem aerodroma će ostati tunel spasa u okviru jezera i dakle uopšte neće doći do rušenja. Time bi došlo i do pojačanja turističkih posjeta. Na neki način štitimo tunel", pojasnio je Kapidžić.
"Izmještanje Željezničke stanice, kao i aerodroma, objekti su koji imaju svoju vrijednost. Željeznička stanica ima enormnu vrijednost koji je tada rađen po najvećim standardima i ona bi i dalje ostala centar transporta, polazna tačka za žičaru, dolazna tačka autobuske stanice i tramvajske pruge. Dakle, objekat željezničke stanice bi ostao, samo bi se prilagodio", objašnjava Kapidžić.