BiH
53

KCUS raspisao tender za marketing vrijedan 50.000 KM, bit će odabran jedan ponuđač

Piše: S. H.
Klinički centar Univerziteta u Sarajevu (KCUS) jučer je raspisao tender za usluge izrade vizuelnih komunikacija vrijedan 50.000 KM.

KCUS je u posljednjih mjesec dana raspisao osam tendera za javne nabavke uglavnom medicinske opreme, ispitivanje elektro instalacija, usluge dezinfekcije, zbrinjavanje opasnog medicinskog otpada i slično.

Posljednji u nizu tendera objavljen je jučer, a odnosi se na javni poziv za usluge izrade vizuelnih komunikacija, vrijedan 50.000 KM, bez PDV-a.

U javnom pozivu istaknuto je da će KCUS ugovor zaključiti s jednim ponuđačem, a trajanje okvirnog sporazuma bit će dvije godine. Kriterij za dodjelu ugovora je najniža cijena. Rok za prijem ponuda je 7. juni 2016. godine, što je 12 dana od dana službene objave tendera.

Indikativan je rok za dostavu dokumenata ponuđača, jer na osnovu važećeg Zakona o javnim nabavkama istaknuto je da je u slučaju otvorenog postupka minimalan rok za dostavu ponuda 28 dana od datuma objave.

Očigledno je da novo rukovodstvo KCUS-a na čelu sa direktoricom Sebijom Izetbegović u toj instituciji želi sprovesti korjenite promjene, pa i kada je riječ o brendiranju i vizuelnoj komunikaciji.

Pored toga, na KCUS-u su u toku velike kadrovske promjene, odnosno rekonstrukcije na određenim klinikama. Tako je, između ostalih, došlo do promjene na Klinici za plastičnu i rekonstruktivnu hirurgiju KCUS-a. Doskorašnji šef te klinike Reuf Karabeg podnio je ostavku iz, kako je rekao, moralnih razloga.

Direktorica Izetbegović je kazala da je ta klinika posljednjih godina poslovala veoma loše, uz velike gubitke i odsustva doktora Karabega.

Trenutni dug KCUS-a po raznim osnovama iznosi više od 100 miliona KM, iako rukovodstvo te ustanove obećava da će problemi biti prevaziđeni.