Osim značaja koridora 5c (autoput A1), ministar je predstavnike kineske kompanije upoznao o gradnji brzih cesta u BiH, jadransko-jonske ceste, mosta na rijeci Tari, Unsko-sanskoj željezničkoj pruzi, te generalno s infrastrukturom željezničkog prometa.
Ministar je upoznao predstavnike kineske kompanije s tim da je Ministarstvo u saradnji sa entitetima i Brčko Distriktom u julu ove godine donijelo temeljni dokument, Okvirnu strategiju prometa BiH, čime je stvorena osnova za brži razvoj prometne infrastrukture u BiH.
Ocijenio je da je, s obzirom na finansijsko stanje u BiH, najvećim dijelom iscrpljene postojeće modele finansiranja izgradnje infrastrukture, problematiku dodatnog zaduživanja države BiH i entiteta, kao i ograničene pristupe fondovima EU, u narednom periodu neophodno razmišljati i o drugim modelima finansiranja izgradnje prometne infrastrukture.
"Sada je na svima nama, od državnog, preko entitetskih do kantonalnih i općinskih nivoa, da osiguramo ambijent u kojem će potencijalni investitori doći u BiH i ulagati u gradnju autocesta i brzih cesta", istaknuo je ministar Jusko.
Mišljenja je da je ova godina važna za infrastrukturne projekte, budući da postoji potreba za unapređenjem infrastrukture, kako sa ekonomskog aspekta razvoja društva tako i s povećanjem stepena sigurnosti u odvijanju međunarodnog prometa.
Zamjenik predsjednika kineske kompanije Xiu Zangui iznio je podatak da ova kompanija, koja je u stopostotnom vlasništvu kineske Vlade, ima tradiciju dugu 46 godina i više od 40.000 zaposlenika.
U okviru ove grupacije djeluje Odbor za investicije koji obuhvata područja širom svijeta, a polje njihovog interesiranja je i BiH, a Zangui je istaknuo da je ohrabren usvojenjem Okvirne prometne strategije BiH, dodajući da tim ovog preduzeća prati gradnju koridora 5c.
Zangui je dodao da su, također, zainteresirani za sve infrastrukturne projekte koji su bili tema današnjeg sastanka, saopćeno je iz Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine.