Predio na Zlači
35

Konjuh može očekivati veći broj posjetitelja, konačno počela rekonstrukcija mosta Zelenika

A. K.
Pogled na predjele Konjuha sa vrha Varda (Foto: A. K./Klix.ba)
Pogled na predjele Konjuha sa vrha Varda (Foto: A. K./Klix.ba)
Planina Konjuh predstavlja jedan od najvećih prirodnih bisera u Bosni i Hercegovini, a njeno netaknuto bogatstvo primamljivo je za planinare i zaljubljenike u prirodu.

Znatno veći broj pohodnika mogao bi se očekivati u narednom periodu s obzirom da je konačno počela rekonstrukcija devastiranog mosta Zelenika.

Uvođenjem izvođača u radove, danas je počela rekonstrukcija mosta Zelenika na Zlači u Banovićima. Ovaj infrastrukturni projekat bi trebao imati dugoročne pozitivne efekte na razvoj turizma, ali i cjelokupnog Zaštićenog pejzaža Konjuh.

"Danas započinjemo prvu fazu rekonstrukcije, za koju smo izdvojili 450.000 KM, a već smo obezbijedili i preostala neophodna sredstva za izvođenje druge faze, tako da smo ispunili sve preduslove da se most izgradi u najkraćem mogućem roku", kazao je Irfan halilagić, premijer TK.

Most Zelenika prelazi rijeku Oskovu sa dva raspona dužine po 15 metara, ukupno 30 metara. Ukupna širina će biti 12 metara, a sastoji se od dvije saobraćajne trake po tri metra, dva trotoara po metar i po i biciklističke staze širine dva i po metra.

Vlada Tuzlanskog kantona je osigurala sredstva, a Općina Banovići svu potrebnu dokumentaciju i dozvole za realizaciju ovog projekta.

"Ukoliko želimo da razvijamo turizam moramo prvo unaprijediti infrastrukturu, prije svega saobraćajnice i mostove. Neprohodnost ovog mosta je dugogodišnji problem na kojem smo intenzivno radili i sada je, na radost svih posjetilaca Zlače, njegova rekonstrukcija samo stvar realizacije. Uz osnovne elemente most će imati i biciklističku stazu tako da će dugoročno ispunjavati sve potrebe uslove, ali i biti poticaj da na cijelom lokalitetu Zlače i Zaštićenog pejzaža razmišljamo o stvaranju uslova za brdsko planinski biciklizam kao oblik rekreacije i turizma", kazao je Bego Gutić, načelnik Banovića.

Predviđeno je da radovi u okviru prve faze rekonstrukcije traju 90 dana, a imajući u vidu da su sredstva za drugu fazu već osigurana, Direkcija regionalnih cesta TK će do tada provesti sve potrebne procedure kako bi se po završetku prve nastavilo i sa radovima u okviru druge faze.

U konačnici to znači da bi bilo realno za očekivati da prva vozila novoizgrađenim mostom prođu krajem nadolazećeg ljeta.