Održan je sastanak predstavnika preduzeća GRAS, Općine Centar i Ministarstva saobraćaja, na kojem je dogovoreno da se lift što prije osposobi.
Sljedeće što je neophodno uraditi je da se odredi ko je vlasnik lifta i ko je nadležan za održavanje.
"GRAS je po inerciji vlasnik. Prije početka rata je GRAS-u dodijeljen na upravljanje, ali su za to izdvajana novčana sredstva. Poslije rata su uložena sredstva i lift je pokrenut. Moraju se steći uslovi za upotrebnu dozvolu i mora se odrediti ko je vlasnik da mi ne bismo ulagali u nešto što nije naše", rekao je za Klix.ba Avdo Vatrić, direktor preduzeća GRAS.
Kada bude odlučeno ko je vlasnik, onda će se dalje određivati detalji u vezi sa puštanjem u rad. Za nastavak rada potrebno je izvršiti generalni remont, a što je preduslov i za izdavanje upotrebne dozvole od Zavoda za zaštitu na radu.
Generalni remont treba uraditi ovlaštena firma, a za što je potrebno izdvojiti blizu 100.000 KM.
Odluka o tome ko će biti vlasnik će uslijediti nakon što se vidi ko je pravni nasljednik firme koja je prije rata radila na održavanju i nakon čega je održavanje dodijeljeno preduzeću GRAS.
Lift svakodnevno stvara gubitke. Posljednje što je dogovoreno je da će općina Centar i Ministarstvo uplatiti GRAS-u po 6.000 KM kako bi u što skorijem periodu lift bio stavljen u funkciju.