"Ogroman je broj ljudi koji su nam se obratili s molbom da glasamo protiv iz razloga što iza poskupljenja goriva nikakva druga mjera nije stajala niti je vlada i na jednom nivou razmatrala šta će se desiti kada poskupi gorivo", istaknuo je Magazinović.
Svjedoci smo, dodao je on, da kad poskupi gorivo, sve ostalo poskupi, a kad pojeftini gorivo cijene se ne mijenjaju.
"S druge strane, potpuno je neprihvatljivo obrazloženje zbog čega se ne može poljoprivreda zaštititi kroz uvođenje 'plavog dizela'. Navodno je stav MMF da je to izvor mogućih pronevjera, korupcije, prevara, a ne vidim da im smeta to što pola države vozi auta na lož-ulje", kazao je Magazinović.
Po njegovim riječima, sveukupno je "ovo pripremljeno na jedan nekvalitetan način".
"S nama poslanicima su razgovarali predstavnici međunarodnih organizacija i ubjeđivali nas da trebamo glasati, a niko iz Vijeća ministara BiH nije našao za shodno da pojasni ovaj zakon. Argument da je to za cestogradnju je zaista nekredibilan, jer 100 miliona stoji pripremljenih za cestogradnju u FBiH od 2014. godine. Iako postoje i projekti i provedena sva procedura nikako da uvedu izvođače i da aktiviraju ta sredstva", zaključio je Magazinović.
Predstavnički dom Parlamentarne skupštine BiH nije prihvatio da po hitnom postupku razmatra set zakona čijim usvajanjem bilo bi osigurano dodatnih 15 feninga iz akciza na naftu i naftne derivate za izgradnju autocesta i cesta. Na taj način bi se omogućilo aktiviranje već zaključenih kreditnih sporazuma s Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD), Kuvajtskim i OPEC fondom te nastavak aranžmana s MMF-om.
Vijeće ministara BiH je krajem marta, većinom glasova, utvrdilo prijedloge tih zakona i uputilo ih u parlamentarnu proceduru uz zahtjev za razmatranje po hitnom postupku.