Magazinović pita nadležno ministarstvo koliko su stari i sigurni autobusi u BiH
Upitao je da li u ovom ministarstvu raspolažu informacijom o prosječnoj starosti autobusa kojima se prevoze putnici, da li postoje ograničenja u tom pogledu, kakva su pravila u zemljama Evropske unije te kakva je politika ministarstva u tom smislu.
U saopćenju Magazinović kaže da svako ko se vozi ili se vozio autobusima u BiH zna da se radi o starim modelima, koji pored toga što su značajni zagađivači zraka, predstavljaju i sigurnosnu prijetnju u saobraćaju.
"Naravno, postoje izuzeci, ali kako se čini, većina prijevoznika koristi izuzetno stare autobuse u čiju tehničku ispravnost imamo pravo da sumnjamo, brinući se za sigurnost putnika", tvrdi Magazinović.
Također, zabrinjavajućim je nazvao da se vozni parkovi, posebno u javnim preduzećima, obnavljaju preuzimanjem starih, često otpisanih ili reparirani vozila u formi donacija iz drugih zemlja, saopćeno je iz SDP-a BiH.
"Zahvalni smo na svakoj pomoći, ali to ne može biti standard kojim se trebamo zadovoljiti. Država bi morala imati strategiju kako zaštiti sigurnost građana u saobraćaju i imati striktna pravila koja će povećati sigurnost onih koji svakodnevno koriste autobuski prijevoz", zaključio je Magazinović.