Pored predstavnika šest zemalja regije, konferenciji su prisustvovali i predstavnici Evropske komisije odnosno direktorata za proširenje i transport.
Ministri su usvojili set zaključaka za dalji rad i saradnju u oblasti razvoja transportne infrastrukture, te modificiranu sveobuhvatnu mrežu transportnih koridora. Konferencija je održana u atmosferi samita lidera zemalja zapadnog Balkana održanom u august ove godine u Beču, gdje je potvrdjena osnovna transportna mreža.
U svom izlaganju ministar Matanović je predstavio set mjera koje je Bosna i Hercegovina preduzela u smislu ispunjavanja obaveza preuzetih na samitu u Beču. Uspostavljeno je sedam radnih grupa i koordinacioni tim koji će pratiti njihov rad. Ministar je informirao da je za gradnju mosta na Savi kod Svilaja u toku postupak javne nabavke, dok je za most u Gradišci uradjen novi, optimizirani Glavni projekat, što zahtijeva novu Studiju zaštite okoliša, čija je izrada u toku.
Podsjetio je da Bosna i Hercegovina pridodaje veliku važnost evropskom koridoru Vc, ali i drugim evropskim cestama koje prolaze kroz našu zemlju. Tu je izdvojio poseban interes za izgradnju dionice jadransko-jonske autoceste kroz teritoriju Bosne i Hercegovine, koji bi pratila i moguća izgradnja pruge Nikšić-Trebinje-Čapljina, koja je već usaglašena izmedju BiH i Crne Gore, a čiju studiju je finansirala EU.
Sa Republikom Hrvatskom su vodjeni inicijalni razgovori o mogućnosti produženja ove pruge prema Kninu. Ministar je takodje naglasio da je u toku izrada prijethodne studije i idejnog rješenja rekonstrukcije i modernizacije pruge Doboj-Tuzla-Brčko (Ruta 9a), kojeg bi trebao pratiti i novi cestovni koridor Banjaluka-Doboj-Tuzla-Zvornik sa nastavkom u Srbiji.
Na kraju izlaganja, ministar se zahvalio domaćinu konferencije, ministru transporta i infrastrukture Republike Albanije, i podcrtao da je otvaranje regiona zapadnog Balkana i njegove integracije u EU kao i transevropsku transportnu mrezu (Ten-T) naš osnovni i zajednicki cilj.