On navodi da preduzeća "Željeznice Republike Srpske" i "Željeznice FBiH" posluju na malom prostoru i zavise od ukupnog privrednog ambijenta.
"Moramo da znamo da ukupan obim onoga što bi željeznice trebalo da prevoze čini 50 odsto u odnosu na početak 1990-ih godina", rekao je Mujkić na konferenciji za novinare u Sarajevu.
On je istakao da je željeznička infrastruktura u BiH u ratu pretrpjela ogromnu štetu, veću od milijardu američkih dolara. "To su ogromni problemi, koji se vuku i sada se reflektuju na postojeće stanje", rekao je Mujkić.
On je ukazao i na unutrašnje probleme unutar željeznica Srpske i FBiH, koje je potrebno organizaciono riješiti. "Globalni okvir razvoja željezničkih sistema u BiH treba da bude podjela željezničke infrastrukture i operatora", rekao je Mujkić.
Prema njegovom mišljenju, željeznička infrastruktura trebalo bi da ostane u vlasništvu države, a da se operatori puste na slobodno tržište, čime bi se, osim postojeća dva, omogućilo pojavljivanje novih operatora, domaćih ili stranih.
Ovim bi, zaključio je Mujkić, privredni subjekti kojima je potrebna usluga prevoza željeznicom dobili niže cijene prevoza i prevoz na vrijeme.
U "Željeznicama FBiH" u toku je generalni štrajk zbog kašnjenja plata i neobezijeđenog redovnog zdravstvenog osiguranja.