Radovi na obnovi spomenute dionice privode se kraju, a trenutno se izvode na dijelu dugom 36 kilometara između glavnog grada BiH i Bradine.
Radovi su započeti ovog ljeta, a izvođači su GCF-Generale Costruzioni Ferroviarie iz Rima i bh. kompanija Hering d.d. Široki Brijeg.
Ukupna vrijednost radova je 25,5 miliona eura, projekat je finansiran u okviru regionalnog projekta obnove željeznica u BiH, a uz pomoć dvije velike evropske razvojne banke EBRD iz Londona i EIB iz Luksemburga.
"Remont pruge od Konjica do Bradine završen je 2010. godine, prošle godine završena je obnova pruge na dionici od Čapljine (granični prelaz sa Hrvatskom) do Konjica, a u toku je obnova preostalih 36 km pruge od Bradine do Sarajeva", objašnjeno je za Klix.ba iz Željeznica Federacije BiH.
Oni napominju da je spomenuta pruga rađena prije 40 godina i kako je bilo krajnje vrijeme da se izvrši remont. Obnovom ove dionice, ističu iz ŽFBiH, tzv. južna pruga od Sarajeva do Hrvatske bit će kompletno remontirana.
"Remont dionice obuhvata i tunel Ivan koji je dugačak tri kilometra. Na tunelu se rade izuzetno važne i hitne intervencije uklanjanja uskog grla kako bi se poboljšala njegova funkcionalnost i prohodnost", rečeno je iz Željeznica.
Također, na spomenutih 36 km bit će urađena kompletna sanacija gornjeg stroja pruge, što podrazumijeva kompletnu zamjenu šina, pragova i tucanika, kao i djelimične radove na donjem stroju pruge (kavanje kosina, ugradnja gabiona, betonskih kanala...).
Pored remonta pruge bit će obnovljena i veoma važna signalizacija, a radovi bi trebali biti gotovi do aprila 2016. godine.