Probijanje rokova
207

Nasiha Pozder (NS): Razumijevanje premijera Novalića redovno građane košta desetine miliona KM

D. Be.
Dionica autoputa Tarčin - Ivan (6,9 km) neće biti završena u planiranom roku
Dionica autoputa Tarčin - Ivan (6,9 km) neće biti završena u planiranom roku
Na vijest da će rok za izgradnju dionice autoputa Tarčin – Ivan Sedlo biti probijen, reagovala je Nasiha Pozder, zastupnica Naše stranke u Parlamentu FBiH.
"Već sam dugogodišnji rok izgradnje za 6,9 km autoputa u javnosti je bio više puta problematiziran. Jednako kao i cijena - 250 miliona i 731 hiljada KM bez PDV-a. Probijanje tog roka u najavi trajat će do augusta, u stvarnosti ko zna koliko. I ko zna koliko će još novca biti utrošeno. Sve to dešava se u režiji istih aktera koji su na tunel Hranjen neplanski utrošili dodatnih 40 miliona KM uz probijanje roka izgradnje", navela je.

Ističe da se radi o Vladi FBiH, Autocestama FBiH i firmi Euroasfalt.

"Scenarij je isti - izvođač se požali na probleme koji su mogli biti predviđeni, a premijer Novalić pokaže razumijevanje i odriješi kesu s novcima poreskih obveznika. To je čovjek s najskupljim razumijevanjem na svijetu, što ne bi bio problem da to razumijevanje plaća svojim novcem. Problemi koje je izvođač ovog puta naveo su pandemija, manjak resursa na tržištu i poskupljenje građevinskog materijala. Pandemija traje već dvije godine i ti problemi su morali biti signalizirani ranije te prevazilaženi u toku radova kako ne bi bilo kašnjenja. Što se tiče druga dva razloga, jasno je da je nestašica i kašnjenje u isporuci građevinskih materijala prisutno na globalnom nivou i da po ovom pitanju novac neće biti dovoljan da se problem prevaziđe. Razumijevanje premijera Novalića je već najavljeno, koliko će građani morati biti strpljivi izraženo u dodatnim mjesecima gradnje, ne znamo", dodala je.

Budući da smo i informacije o gradnji tunela Hranjen dobili tek nakon pritiska javnosti i parlamentaraca, tražila sam od Vlade i od autocesta informaciju o procijenjenom povećanju troškova te detaljnu informaciju o trenutnom stanju na projektu i novoj dinamici radova, rekla je Pozder.

"Premijer je najavio da će se naći 'najoptimalnija' rješenja. Ne treba mu vjerovati na riječ, pogotovo jer nikad takva nije našao, radilo se uvijek o najskupljim, pritom ne i najkvalitetnijim rješenjima. Ovih 6,9 km autoputa mogao bi biti novi finansijski skandal Novalićeve vlade, moramo spriječiti da do toga dođe", zaključila je.