Nasiha Pozder (NS): Razumijevanje premijera Novalića redovno građane košta desetine miliona KM
Ističe da se radi o Vladi FBiH, Autocestama FBiH i firmi Euroasfalt.
"Scenarij je isti - izvođač se požali na probleme koji su mogli biti predviđeni, a premijer Novalić pokaže razumijevanje i odriješi kesu s novcima poreskih obveznika. To je čovjek s najskupljim razumijevanjem na svijetu, što ne bi bio problem da to razumijevanje plaća svojim novcem. Problemi koje je izvođač ovog puta naveo su pandemija, manjak resursa na tržištu i poskupljenje građevinskog materijala. Pandemija traje već dvije godine i ti problemi su morali biti signalizirani ranije te prevazilaženi u toku radova kako ne bi bilo kašnjenja. Što se tiče druga dva razloga, jasno je da je nestašica i kašnjenje u isporuci građevinskih materijala prisutno na globalnom nivou i da po ovom pitanju novac neće biti dovoljan da se problem prevaziđe. Razumijevanje premijera Novalića je već najavljeno, koliko će građani morati biti strpljivi izraženo u dodatnim mjesecima gradnje, ne znamo", dodala je.
Budući da smo i informacije o gradnji tunela Hranjen dobili tek nakon pritiska javnosti i parlamentaraca, tražila sam od Vlade i od autocesta informaciju o procijenjenom povećanju troškova te detaljnu informaciju o trenutnom stanju na projektu i novoj dinamici radova, rekla je Pozder.
"Premijer je najavio da će se naći 'najoptimalnija' rješenja. Ne treba mu vjerovati na riječ, pogotovo jer nikad takva nije našao, radilo se uvijek o najskupljim, pritom ne i najkvalitetnijim rješenjima. Ovih 6,9 km autoputa mogao bi biti novi finansijski skandal Novalićeve vlade, moramo spriječiti da do toga dođe", zaključila je.