BiH
28

Ne vozi ako si pio: Kampanja MUP-a KS i Konzum Sarajevo Beer Festivala

Klix.ba
Konzum Sarajevo Beer Festival u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Kantona Sarajevo (MUP KS) i ove godine promoviše kampanju "Ne vozi ako si pio".

Osnovni cilj kampanje je skretanje pažnje javnosti na opasnosti vožnje pod uticajem alkohola.

Putem ove društveno odgovorne aktivnosti, MUP KS želi dodatno upozoriti sve vozače, a naročito mlade na neprihvatljivost konzumacije alkohola za vrijeme vožnje, čak i u malim količinama.

Najčešći uzrok saobraćajnih nesreća, s najtežim posljedicama, je upravo prebrza vožnja koja je vrlo često povezana sa konzumiranjem alkohola.

Prema statistikama MUP-a Kantona Sarajevo u toku 2015. godine iz saobraćaja je isključeno 3.880 vozača zbog upravljanja motornim vozilom pod dejstvom alkohola. Konzumiranje alkohola, osim što usporava vrijeme reakcije, sužava i vidno polje vozača, te smanjuje njihovu pažnju i izaziva pospanost.

Pijani vozači nisu sposobni pravilno procijeniti vlastite sposobnosti. Zato, ne vozi ako si pio, poručuju.