Veliki dio ovog puta nije završem, a radovi bi obuhvatili spajanje Bulevara Desanke Maksimović s Krfskom ulicom, te izgradnju dijela puta pored stadiona FK Naprijed i putnog čvorišta kod tvornice obuće Bema, koji bi se spajao sa cestom koji vodi prema Kneževu i dalje prema Travniku.
"Grad u takvim projektima ima obavezu rješavanja imovinskih odnosa i kada je riječ o ovoj dionici Istočnog tranzita sve parcele potrebe za njegovu gradnju su obezbjeđene", izjavio je za Klix.ba Milenko Šajić, glasnogovornik Uprave grada Banja Luka.
On je dodao da je izgradnja ove putne dionice od velikog značaja jer bi se povećao protok vozila od Rebrovačkog mosta prema naselju Obilićevo i smanjile gužve u ovom dijelu grada.
Međutim, ovaj dio saobraćajnice ne samo da bi praktično bio koristan građanima i onima koji prolaze kroz grad, nego bi imao estetski značaj, pošto u tom dijelu grad izgleda poprilično zapušteno i ruralno.
Za izgradnju magistralnih puteva nadležno je preduzeća Putevi RS. Kako javljaju, oni imaju izrađen projekat izgradnje i modernizacije Istočnog tranzita, ali od uprave grada još uvijek nisu dobili potrebnu dokumentaciju.
"Neophodno je da grad dostavi zemljišno-knjižni izvadak da su riješeni svi imovinsko-pravno odnosi da bi ovo preduzeće moglo da pokrene proceduru dobijanja građevinske dozvole od nadležnog ministarstva, te da krene u proceduru obezbjeđivanja finansijskih sredstava za izgradnju ove saobraćajnice i proceduru javne nabavke izbora izvođača radova", rekla je za Klix.ba glasnogovornica Puteva RS Natalija Kostrešević.
Kako stvari stoje postoji mogućnost da ova saobraćajnica nije na listi prioriteta grada Banje Luke, ili se pak radi o nedostatku novca za ulaganje u slične investicije.