Oglasili se saopćenjem
0

NiP Novi Grad optužio Efendića da javni novac koristi za ličnu promociju

FENA
Narod i pravda Novi Grad oglasili su se saopćenjem u kojem traže od nadležnih institucija, a posebno od Tužilaštva KS i Centralne izborne komisije (CIK),  da istraže eventualne zloupotrebe novca građana za ličnu promotivnu kampanju načelnika Novog Grada i predsjednika Stranke za BiH Semira Efendića.

Saopćenje Naroda i pravde prenosimo u cjelosti:

"Prema javno dostupnim podacima, Općina Novi Grad godišnje troši više od 250.000 KM u promotivne svrhe. Iako je pitanje uopće opravdanosti potrošnje toliko novca u ove svrhe, posebno je sporno što se najveći dio novca troši isključivo u promociju načelnika Novog Grada i predsjednika Stranke za BiH Semira Efendića.

U jednom mandatu tako se u svrhu promocije i marketinga potroši oko milion KM. S obzirom da je Efendić načelnik već 12 godina, u vlastitu promociju potrošio je višemilionski iznos.

Konkretan primjer kako se općinski novac troši isključivo na ličnu promociju načelnika jeste i video „Ako su oni mogli, mi moramo“. Produkcijska kuća koja je radila ovaj video na više javnih tendera i putem direktnih sporazuma od Općine Novi Grad naplatila je više od 50.000 KM. Istovremeno, video koji govori o privrednom razvoju Općine Novi Grad objavljen je isključivo na ličnim nalozima (Facebook, YouTube itd.) Semira Efendića. Ni na jednoj dostupnoj platformi Općine Novi Grad (zvanična web stranica, YouTube, Facebook...) nije objavljen pomenuti video.

Od ukupnog godišnjeg općinskog budžeta za promociju u iznosu od 250.000 KM načelnik Efendić polovinu troši na način da sklapa direktne sporazume sa određenim, njemu bliskim, produkcijskim kućama i medijima. Posebno je sumnjivo što te iste produkcijske kuće i pojedinci učestvuju i u kampanji pružajući Efendiću različite usluge i podršku što ukazuje na mogućnost da se općinskim novcem plaća politička kampanja.

Jedan od primjera netransparentnog postupanje je i promotivni tekst objavljen na jednom od najčitanijih portala u Hrvatskoj. Iako nije označen kao promotivni, iz strukture teksta i drugih informacija koje nadležni organi lako mogu provjeriti, lako je dokazivo da se radi o plaćenom oglašavanju.

Stoga, tražimo od nadležnih institucija da se ovakva postupanja ispitaju te da se posebna pažnja obrati na način trošenja novca svih građana u vrijeme izbornih kampanja".