Kako su nam rekli iz Komunalnog preduzeća "Vodovod i kanalizacija" jutros nemaju žalbi građana što znači da voda dolazi na slavine u domovima.
I dalje postoji mogućnost da normalizacija kasni u naseljima na višim kotama u Sarajevu, iz razloga što nadležni u ViK-u nisu odmah pustili vodu najjačim intenzitetom kako bi se izbjegle moguće komplikacije.
Ukoliko i dalje imaju prekid u vodosnabdijevanju ili druge probleme, građanima se savjetuju da pozovu dispečerski centar ViK-a na brojeve 033 210 707 i 033 220 435.
Podsjetimo, zbog otklanjanja kvarova, veći dio glavnog grada Bosne i Hercegovine od nedjelje ujutro u 04:00 do ponedjeljka u 06:00 sati bio je bez vode.
Iz ViK-a je saopćeno da su tokom otklanjanja kvarova nailazili na dodatne probleme, a radove su otežavali i vremenski uslovi.
Procjena je da je 70 posto Sarajeva bilo bez vode duže od jednog dana. Brojne su žalbe građana na račun rukovodstva ViK-a jer su donijeli odluku da velike radove koji iziskuju prekid vodosnabdijevanja izvode nedjeljom kada brojni građani vrijeme provode u svojim domovima.