

Dizajn izdanja potpisuje Tvrtko Bojić, markica je nominalne vrijednosti 3,60 maraka, štampana je u štampariji Zrinski u Čakovcu i u poštanskom se prometu koristi od 9. oktobra 2015. godine.

Jedna od takvih čipkarskih tehnika je necanje, izrada čipke pomoću drvenog okvira i posebne igle. U BiH je izrada necane čipke specifična za nekoliko sela općine Orašje u Bosanskoj Posavini, a umijeće izrade prenosilo se s koljena na koljeno. Zbog toga ima posebnu vrijednost jer njena ljepota svjedoči o našoj bogatoj kulturnoj tradiciji. Izrada ove čipke u BiH danas se organizirano uči u Udruzi žena iz KUD-a "Ravnica" iz Oštre Luke i Boka.
Motiv za markicu preuzet je s čipke iz fundusa Etnografske zbirke Samostana - duhovnog centra "Karmel svetog Ilije" na Buškom jezeru, koji se osobito zalaže za očuvanje i promicanje tradicijske kulture u BiH, ističu iz HP Mostar.