Novi format događaja TEDxSarajevo: Panelisti će sagledati uglove djelovanja tehnologija na medije
Kao panelisti najavljeni su Semir Hambo (Klix), Amna Osmanagić (Antena, RSG, Mix radio), Ika Ferrer Gotić (N1 i Forbes) te Ivona Narančić (tershouse). Panelisti će kroz svoja izlaganja, pitanja moderatora Harisa Dedovića i publike, sagledati sve uglove djelovanja novih tehnologija na medije, a u sklopu teme događaja "Emerging media technologies".
TEDxSarajevo Salon održat će se u prostorijama tershouse, Kolodvorska 9, najvećeg coworking prostora u Bosni i Hercegovini. Ovaj prostor je nastao je kao rezultat organiziranja širokog spektra zanimljivih događaja, jačanja poslovne zajednice i umrežavanja kompanija i pojedinaca.
"Emerging media technologies"
TEDxSarajevo Salon je revolucionarna prilika da se istraži u dubok utjecaj AI, virtuelne stvarnosti (VR) i proširene stvarnosti (AR) na sve evoluirajuće oblasti kreiranja, potrošnje i distribucije medija. Brza evolucija tehnologije nastavlja da revolucionarno utječe na način na koji se bavimo medijima.
Panelisti sa dugogodišnjim iskustvom rada u medijima
Kao panelisti na eventu predstavljeni su medijski radnici sa dugogodišnjim iskustvima.
Semir Hambo je glavni i odgovorni urednik najčitanijeg portala u državi, Klix.ba. Novinarstvom se bavi duže od 10 godina te će kao panelista govoriti o utjecaju AI tehnologija na rad online medija.
Odgovorna urednica Forbes BiH, Ika Ferrer Gotić je i dio kolektiva N1 televizije od samog osnivanja gdje i dalje obavlja funkciju više producentice i prezenterke međunarodnih vijesti u regionalnoj redakciji. Ika je prepoznatljiva po svojim međunarodnim pričama sa CNN-ovim reporterima, a u njenim intervjuima se pojavljuju i Christiane Amanpour, Nic Robertson, Nia-Malika Henderson, Ben Wiedeman, Clarissa Ward, Jim Scuitto i drugi.
Amna Osmanagić je uposlenica RSG Media grupacije, najveće radisjke grupacije u BiH, na poziciji odnosa sa javnošću. Kroz svoje svakodnevne aktivnosti uključenja je u razvijanje i implementaciju novih radijskih projekata. Osvrnut će se na ulogu različitih alata na kreiranje, konzumaciju i distribuciju radio sadržaja te problematizirati pitanje mogućnosti potpune automatizacije radija.
Raznolika karijera obuhvata medije, nevladine organizacije i privatni sektor, pokazujući njenu svestranost i posvećenost. U posljednje dvije godine, Ivona Narančić je srce i duša tershousea, gdje je trenutno uposlena kao Community Manager i upravo će iz te pozicije govoriti o zajednici kao mediju za sebe.
Ne propustite ovu priliku da budete na čelu inovacija! Pridružite se TEDxSarajevo u istraživanju granica medijskih tehnologija u nastajanju i njihov dubok utjecaj na način na koji stvaramo, konzumiramo i distribuiramo medije.
Svoje pristustvo na TEDxSarajevo Salon događaju potrebno je potvrditi na platformi Fixr.
O TED-u
TED-ova misija je da otkrije i širi ideje koje pokreću maštu, prihvaćaju mogućnosti i kataliziraju utjecaj. Naša organizacija je posvećena radoznalosti, razumu, inovacijama i potrazi za znanje — bez agende. Pozdravljamo ljude iz svih disciplina i kultura koji traže dublje razumijevanje svijeta i angažman s drugima, i pozivamo sve da se angažiraju s idejama i aktiviraju ih u svojoj zajednici.
TED je započeo 1984. kao konferencija na koja spaja tehnologiju, zabavu i dizajn, a danas obuhvata mnoštvo zajednica i inicijativa širom svijeta koje istražuju sve, od nauke i poslovanja do obrazovanja, umjetnosti i globalnih problema. Osim stotina TED predavanja moderiranih na našim godišnjim konferencijama i objavljenih na TED.com, proizvode originalne podcaste, kratke video serije, animirane TED-Ed lekcije i TV programe koji su prevedeni na više od 100 jezika i distribuirani putem partnerstava širom svijeta. svijet.
Svake godine, više od 3.000 nezavisno vođenih TEDx događaja okuplja ljude kako bi podijelili ideje i premostili podjele u zajednicama na svim kontinentima. Kroz projekat Audacious, TED je pomogao da se katalizuje skoro 3 milijarde dolara u finansiranju za projekte koji nastoje da učine svijet ljepšim, održivijim i pravednijim. Godine 2020. TED je pokrenuo Countdown, inicijativu za ubrzanje rješenja za klimatsku krizu i mobiliziranje pokreta za budućnost bez emisija. Pozivamo vas da pogledate potpunu listu mnogih TED- ovih programa i inicijativa.
TED je u vlasništvu neprofitne, nestranačke fondacije, koja za cilj ima da pomogne u stvaranju budućnosti kojoj vrijedi težit. Pratite TED na sljedećim društvenim mrežama: LinkedIn, Instagram i Facebook.