U tekućoj školskoj godini, iako je ona bila jako teška zbog nepovoljnih pandemijskih i ekonomskih prilika, kolektiv i menadžment uporno su radili na razvijanju i proširivanju programskih sadržaja kako bi što kvalitetnije zadovoljili širi spektar potreba polaznika i učenika.
U finalnoj fazi je sistemsko rješavanje predškolskog odgoja za djecu sa razvojnim teškoćama, pokrenut je cjelodnevni i produženi boravak što je bio jedan od najvažnijih zahtjeva roditelja, ali i potreba polaznika i učenika.
Ustanova je u stalnom procesu transformacije zbog neiscrpne težnje da se razvija talenat, vještine i spoznaju kod djece i učenika. Kontinuirano se podiže kvalitet odgojno-obrazovanog rada primjenom savremenih metoda i rehabilitacijskim terapijskim sadržajima koji se njeguju i proširuju dugi niz godina.
Centar ne bi mogao dostići evropske standarde bez podrške domaćih i međunarodnih institucija, organizacija, plemenitih pojedinaca, bez upornosti i želje za napredovanjem učenika, kvalitetne saradnje roditelja, zaposlenika, menadžmenta i školskog odbora centra.