Navode da isti sistem koji je uveden u "komercijalu" prije nekoliko mjeseci već daje dobre rezultate, a trenutno se radi na otklanjanju problema na koje se nailazi u implementaciji projekta, poput prodaje karata, njihove dopune, pouzdanosti uređaja i jedinstvenog sistema raspodjele prihoda.
Ističu da će efekti uvođenja elektronskog sistema naplate karata u vozilima GRAS-a biti značajni kada sistem bude uveden u sva vozila.
Također, u završnoj fazi je i BUS Info (praćenje rada vozila u realnom vremenu), što predstavlja odličnu osnovu i za nadogradnju sistema elektronske naplate karata.
Prodaja i dopune elektronskih karata sada se najviše vrše kod vozača i na trafikama, a povećava se i broj korisnika koji dopunu vrše putem interneta i dostupnih aplikacija putem mobilnih uređaja.
Riječ je o savremenom sistemu naplate koji je jednostavan za korištenje, a dovoljno je da putnik prilikom ulaska u vozilo prisloni karticu na poništač i na ekranu će biti prikazano koliko novca ima na karti i s nje će biti skinuto 1,60 KM, koliko košta jedna vožnja.
Korisnici za prvu kupovinu kartice za elektronsko plaćanje prijevoza trebaju izdvojiti 3,60 KM, a u cijenu su uračunati troškovi izrade kartice i jedna vožnja od 1,60 KM. Kartica je trajnog karaktera i može se kupiti na kioscima GRAS-a, Duhanprometa i kod vozača.
Dopunu kartice moguće je izvršiti na navedenim kioscima GRAS-a i Duhanprometa, i putem interneta na dopuni.citycard.ba. Iznos dopune kartice je izbor svakog korisnika, s tim da na kartici ne može biti manje od 1,60 KM ukoliko žele koristiti prijevoz.