Oglasili se iz Centrotransa: Egipćanin nije imao ispravnu kartu, kupila mu je supruga
S druge strane, iz Centrotransa su istakli kako je vozač rekao da navedeni putnik nije imao validnu mjesečnu iskaznicu i da je njegova supruga kupila kartu. Dodali su i to da su po dobivanju maila od putnice sa žalbom za prijevoz njenog supruga pokrenuta interna procedura provjere koja podrazumijeva izjavu i vozača i drugih putnika.
''Iz tog razloga putnicu smo zamolili da nam pošalje fotografiju mjesečne karte kako bismo mogli finalizirati izvještaj i na osnovu toga poduzeti adekvatne mjere. Naime, uvidom u elektronsku evidenciju mjesečnih karata nije pronađena karta na ime gospodina, ali će se svakako sačekati odgovor putnice koja je jutros kontaktirana'', saopšteno je iz Centrotransa.
Dodali su i to da su putnicu pozvali da sa suprugom posjeti kompaniju Centrotrans kako bi pokušali razgovarati i riješiti navedenu situaciju. Istakli su i to da je sinoć na stanici bilo nekoliko putnika koji nisu imali autobuske karte, nisu ih željeli kupiti, a s obzirom na to da im je zbog toga onemogućen ulazak, verbalno su napali vozača.
''Zbog toga je vozač i od navedenog putnika tražio mjesečnu iskaznicu koju nije imao, te je njegova supruga naknadno došla i kupila mu kartu, nakon čega se bez problema i prevezao. Dakle, svaki putnik, bez obzira ko je i na kojoj relaciji putuje, mora imati uredno kupljenu kartu ili je kupiti u autobusu'', istakli su iz ove kompanije.
Podsjetili su i to da je Centrotrans prijevoznička kompanija koja godinama saobraća širom BiH i Evrope, prevoze milione putnika i da do sada nisu nikada imali ovako ozbiljnu pritužbu.
''Bitno je naglasiti da kroz domaći i inozemni turizam naše kolege obilaze svijet prevozeći korisnike naših usluga i oni su najvažnije osobe u Centrotransu. Kao što znate, s ciljem da se putnicima koji ne govore bosanski jezik olakša putovanje na najprometnijoj liniji u KS uveli smo displeje koji označavaju putanju kretanja autobusa'', naveli su.
Redakciji portala Klix.ba obratio se i vozač Centrotransa Muris Đogić, koji nam je ispričao da je svjedočio sinoćnjem događaju. Istakao je kako je njegov kolega vozač zatražio od putnika stranog porijekla da pokaže mjesečnu kartu i da se on na taj zahtjev oglušio.
''Kolega mu je zatražio da napusti autobus zbog galame i pravljenja nereda, kao što bi i svako postupio. U ovoj zemlji postoji red i pravila koja trebaju da se poštuju. A taj gospodin nije odstranjen zbog boje kože niti zbog bilo čega sličnog'', kazao nam je Đogić.
Iz kompanije Centrotrans su dodali i to da se putnica još nije oglasila i da će kompanija Centrotrans ukoliko dobije odgovor, obavijestiti javnost o novim informacijama.