Grupa građana i građanki Sarajeva okupljala se u proteklim danima ispred Opće bolnice u Sarajevu, a među njima je bio i prim. dr. Bakir Nakaš, bivši direktor Opće bolnice koji je govorio o njenom značaju.
Šta je zapravo ova bolnica značila građanima Sarajeva u proteklim godinama i koliko je njeno osoblje bilo stručno i profesionalno, dovoljno govore pisma pacijenata.
Građani ističu da su prostorije unutar bolnice čiste i uredne, da je osoblje "profesionalno, ljubazno, prijatno, vrijedno i puno respekta za pacijente".
"Jučer sam izašao iz vaše ustanove. Ocjena: sve petice. Od doktora, spremačice, medicinskih sestara, bolničara... do bifea. Zaista. Još jednom velika hvala na svemu" pisao je Općoj bolnici Amir Hadžimehmedović.
Pojedini članovi porodica pacijenata koji su bili smješteni u Općoj bolnici istakli su da takve uslove i profesionalnost nisu zatekli u Norveškoj, gdje inače žive, te su naveli da su ljekari Opće bolnice "svjetskog kalibra".
"U decembru 2014. godine sam po uputnici iz doma zdravlja došao na manju intervenciju u vašem oftalmološkom kabinetu. Iako sam u principu veoma skeptičan kada je u pitanju posjeta državnim bolnicama, od samog ulaska u vašu bolnicu, preko ljubaznih medicinskih sestara i odličnog, profesionalnog i prije svega ljudskog odnosa ljekara, sve je zaista bilo na vrhunskom nivou. Danas sam dolazio u bolnicu na kontrolni pregled i želim iskoristiti priliku da se najiskrenije zahvalim i pohvalim rad ljekara Jasne Muhović-Bejtić i Senada Pozdera. Volio bih da znam imena medicinskih sestara kako bih mogao i svakoj od njih pojedinačno da se zahvalim i pohvalim njihov profesionalizam i ljubaznost ali vjerujem da će i ovakva uopćena pohvala biti dovoljna. Ono sto sam vidio u nekoliko posjeta vašoj bolnici zaista mi je vratilo vjeru u naše zdravstvo i dokazuje da uz malo dobre volje i kod nas stvari mogu savršeno funkcionirati. Još jednom jedno veliko hvala", istakao je u svom pismu Općoj bolnici Edin Dino Serezlić.
Jedna od pacijentica Opće bolnice u svom se pismu zahvalila uposlenicima na svemu što pružaju pacijentima, a posebno na ljubaznosti koja pacijentu daje snagu i popravlja raspoloženje.
"Informisanje pacijenta poslije operacionog zahvata o stanju i vrsti bolesti, jednostavnim pristupom i načinom informisanja da pacijent lakše shvati i prihvati svoju bolest. Prijem kod ljubazne doktorice, razgovor i odgovor na sva postavljena pitanja na samom početku ulijevaju snagu i nadu da će liječenje proteći u najboljem redu. Glavna sestra je na raspolaganju u svakom momentu za bilo koju informaciju, a organizacija ima toliki efekat da se posao nastavlja istim metodama popodne i u noćnoj smjeni, kada glavna sestra nije tu. Velika odgovornost i veliki posao sestara protiče kao na traci, neprestano kruže hodnicima dajući potrebne usluge pacijentima", navela je ova pacijentica.