Brojne pogodnosti
171

Plaćanje računa za struju bez provizije u svim poslovnicama BH Pošte od 1. januara

FENA
Kupcima će na raspolaganju biti mnogo veći broj šaltera naplate
Kupcima će na raspolaganju biti mnogo veći broj šaltera naplate
JP Elektroprivreda BiH (EPBiH) saopćilo je da se od 1. januara 2021. obustavlja naplata računa za električnu energiju na šalterima Elektrodistribucije, a kupcima iz kategorije domaćinstva će biti omogućeno plaćanje računa bez provizije u svim poslovnicama BH Pošte.

Kupcima će na raspolaganju biti mnogo veći broj šaltera naplate, a troškove provizije plaćanja u BH Pošti, umjesto kupaca preuzima EPBiH.

"Prateći globalne društvene trendove, JP Elektroprivreda BiH implementira obimne aktivnosti u okviru digitalne transformacije poslovanja, uključujući i reformu sistema naplate računa za električnu energiju", saopćeno je iz tog preduzeća.

Za kupce kojima više odgovara elektronska komunikacija omogućena su plaćanja bez provizije putem usluga e-plaćanja.

Naime, osim standardnih elektronskih uplatnica, EPBiH je ugovorila posebnu uslugu e-plaćanja s unaprijed popunjenim uplatnicama, koja je dostupna u mobilnom/internet bankarstvu BBI banke (e-režije), Intesa SanPaolo banka (e-Plati), Raiffeisen bank (Režije na klik), Sberbank BH (ClickPay), Sparkasse bank (PLATI RAČUNe), UniCredit Bank (e-uplatnica) te Ziraat bank (e-Računi) - dodaje se.

Klijenti pomenutih banaka se mogu besplatno prijaviti na navedene usluge, a po izdavanju mjesečnog računa za električnu energiju, EPBiH banci šalje iznos sa posljednjeg računa na osnovu kojeg banka priprema gotovu uplatnicu i postavlja je na korisnički nalog internet ili mobilnog bankarstva.

Korisnicima je omogućena i korekcija uplatnog iznosa ukoliko za to postoji potreba. Plaćanje odobrava kupac kada on to želi. Usluga e-plaćanja je dostupna za sve kupce koje električnom energijom snabdijeva EPBiH.

Korisnici e-računa, oslobođeni su plaćanja troškova provizije, koje je na sebe preuzela EPBiH s ciljem promovisanja elektronske dostave i naplate. Na navedene usluge e-plaćanja se potrebno posebno prijaviti na mobilnom ili internet bankarstvu koristeći broj reference računa za električnu energiju, jer se prilikom plaćanja putem klasičnih elektronskih uplatnica, naplaćuje bankarska provizija u skladu s internim cjenovnicima banaka i njihovom politikom poslovanja.

Pored tih usluga, EPBiH je omogućila i kartično plaćanje računa putem digitalne aplikacije HuHu koje se realizira u skladu sa savremenim standardim zaštite za kartična plaćanja. Za plaćanje putem HuHu aplikacije je dovoljno posjedovati bilo koju platnu karticu, a plaćanja su omogućena i za korisnike iz inostranstva i to za više mjernih mjesta.

Osim HuHu aplikacije, račune je moguće platiti i putem OPA mobilne aplikacije koja predstavlja intuitivan i savremen način plaćanja na velikom broju prodajnih mjesta, a mehanizam plaćanja računa za električnu energiju je identičan ostalim uslugama e-plaćanja.

U okviru procesa digitalne transformacije, uvedene su i brojne pogodnosti za sve kupce koji se opredijele za elektronsku dostavu računa (e-račun). Korisnicima koji račune za električnu energiju primaju putem e-maila rok plaćanja produžen je na 30 dana. E-račun je potpuno identičan papirnom, dostava je brža i sigurnija, a elektronska arhiva osigurava trajnu dostupnost i minimizira rizik gubljenja računa, kašnjenja i slično.

"Prijava na e-račun je besplatna, a može se izvršiti popunjavanjem i predavanjem ili slanjem Izjave za elektronsku dostavu računa, putem korisničkog naloga na portalu www.epbih.ba te putem mobilnih aplikacija HuHu i OPA", saopćeno je iz Službe za komunikacije EPBiH.