Počinju radovi u tunelu Crnaja: Obilaznica nema, nadležni obećali da neće biti dugih čekanja
"Kada počnu radovi, a prema informacijama koje imamo od nadležnih institucija i izvođača radova, zadržavanja kod tunela će biti svega nekoliko minuta s obzirom na to da će biti postavljeni semafori pa će se kroz tunel ići jednom trakom", rekla je za Klix.ba koordinatorica Informativnog centra BIHAMK-a Bisera Hašimbegović.
Zbog toga, smatraju, neće biti potrebe za korištenjem alternativnih pravaca, a važno je napomenuti da u blizini nema ceste kojom bi se izbjeglo korištenje tunela.
U opticaju su jedino magistralne ceste preko Prozora, Bugojna i Travnika, odnosno preko Nevesinja, Gacka i Foče, ukoliko govorimo o putu kojim se iz Sarajeva, odnosno Konjica i Jablanice može doći do Mostara i obratno.
No treba istaći da se radi o pravcima koji zahtijevaju nekoliko sati vožnje (ukoliko se zaobilazi ova dionica) pa će zasigurno biti logičnije sačekati ispred tunela Crnaja do 30 minuta, kako su najavili iz JP Ceste FBiH, nego se voziti tri-četiri sata drugim putevima.
"Treba podsjetiti na radove i obustavu saobraćaja u tunelu Jasen (Prozor-Gornji Vakuf/Uskoplje) gdje teretna vozila preko 7,5 tona ne mogu koristiti obilaznicu oko tunela. Vozači će, i kada krenu radovi u tunelu Crnaja, sve informacije moći dobiti u našem Pozivnom centru na broj telefona 1282", kazali su u BIHAMK-u.
Iz JP Ceste Federacije BiH d.o.o. Sarajevo su ranije pojasnili da će se u toku radova, kroz tunel Crnaja saobraćaj odvijati naizmjenično, jednom trakom, uz upotrebu svjetlosne signalizacije.
Potpuna obustava prometa predviđena je u intervalu od 23 sata navečer do pet sati ujutru uz izuzetak vozila Hitne pomoći i policije.
Ističu da će, prema simulacijama prometa koje su do sada urađene, maksimalno zadržavanje biti ograničeno na 15 minuta. S ciljem ubrzanja izgradnje, radovi će se izvoditi kontinuirano 24 sata.
U periodu od 1. juna do 30. septembra radovi će biti obustavljeni, a promet će se odvijati u obje trake, bez ograničenja.
S obje strane tunela Crnaja su instalirane kamere BIHAMK-a, što bi trebalo olakšati promet.
Planirani rok za okončanje obnove tunela Crnaja je juni 2022. godine, a zaključeno je da će Ceste FBiH svakodnevno pratiti, a Federalna uprava za inspekcijske poslove kontinuirano vršiti inspekcijski nadzor nad izvođenjem radova rekonstrukcije, a sve u cilju sigurnog odvijanja saobraćaja i održavanja odobrenog režima saobraćaja.