Pojavili se problemi sa sistemom za elektronske uputnice u Kantonu Sarajevo
Naime, Sarajka koja se obratila redakciji portala Klix.ba kazala je da se susrela s neugodnom situacijom, jer u porodičnoj ambulanti kojoj pripada nisu bili u mogućnosti poslati elektrosku uputnicu.
Kazali su joj da sistem nije u funkciji te je dobila papirnu uputnicu. Međutim, dodatni problem se, kaže nam pojavio, jer je doktorima u Klinikom centru Univerziteta u Sarajevu (KCUS) i Općoj bolnici rečeno da će pacijenti biti naručivani elektronskim putem te su je odbili primiti i kazali da moraju sačekati elektronsku uputnicu.
Iz Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo su nam potvrdili da postoje poteškoće sa sistemom za elektronske uputnice.
"Predstavnici iz Doma zdravlja KS rade intenzivno sa Općom bolnicom, KCUS-om i Ministarstvom zdravstva KS u rješavanju ovih problema", kazali su nam.
Iz Ministarstva zdravstva KS su nam rekli da je posljednji sastanak sa direktorima zdravstvenih ustanova u KS održan 11. marta te je odlučeno da je rok važenja elektronskih uputnica produžen sa 60 na 90 dana.
"Sada je i taj segment u fazi implementacije u smislu komunikacije između ministarstva, zdravstvenih ustanova, informacionog sistema i Ministarstva zdravstva Kantona Sarajevo. Onkološkim pacijentima je svakako potrebna samo jedna uputnica za kompletan proces liječenja", ističu.
Također su nam kazali da su informisani iz Doma zdravlja KS da su termini za mnoge ambulante popunjeni, a za Opću bolnicu "Prim.dr. Abdulah Nakaš" se uvode novi termini za određene odjele već od ponedjeljka - tačnije dermatologija, a od mjeseca aprila i na odjelu urologije
"Nefunkcionalnost se odnosi na jasno definisane službe/klinike za koje dobijamo pritužbe, to su najčešće neurologija i onkologija. Ne sve, samo određene", objašnjavaju iz Ministarstva.
Trenutno Ministarstvo radi na uspostavi kreiranja pretpostavki za uvođenje kliničkih puteva, otvaranju termina do 90 dana tamo gdje već to nije omogućeno te pronalaženju lakšeg načina odabira odjela/klinika pa da odjeli sami kreiraju termine i naručuju pacijente za kontrolne preglede
"Sve se rješava uporedo na terenu, sa svim ustanovama i uz pomoć jedinstvenog informacionog sistema s obzirom da su doneseni zaključci po prvi put revolucionarno doneseni te pokušavamo svakodnevno u koordinaciji i komunikaciji sa svim zdravstvenim ustanovama olakšati pacijentima zdravstvenu uslugu i zaštitu u KS", zaključuju iz ministarstva.