Pojedina sarajevska naselja imaju i dnevne redukcije vode, građani ogorčeni
Dijelovi Dobrinje, Alipašinog Polja, Čengić Vile, Dolac Malte, Hrasnog i Grbavice, već danima nemaju vode u terminima iza 11:30 sati do 15 sati.
Dnevne redukcije nisu najavljene niti jednom za ova naselja (osim za pojedine ulice kada se dogode kvarovi), ali se dešavaju već sedam dana bez pauze. Osim toga, tu su i redovne noćne redukcije od 23 sata na koje su građani već navikli.
Građani se žale i na to da na telefonske brojeve za informacije i prijavljivanje kvarove nije moguće dobiti nikoga jer su neki zauzeti konstantno, dok se na drugi broj niko ne javlja.
"Situacija sa vodosnadbijevanjem grada je izuzetno teška, i to već svi znamo. Redukcije godinama umanjuju kvalitet našeg života, ali smo informisani, i svoj život smo podredili terminima u kojim imamo vode. No, posljednjih petnaestak dana, bez ikakve najave, bez ikakvogobavještenja brojna naselja od 11sati imaju dnevne redukcije. I to itekako utječe na naše živote. Jer se ne možemo ni napiti, ni okupati, ni uključiti mašinu, bojler, kuhati... u vrijeme kada ste nas obavijestili da ćemo imati vode. Već ste nas istrenirali da ujutro, prije doručka i jutarnje kafe, najprije pročitamo saopćenje VIK-a o redukcijama i popravkama, pa onda planiramo dan. I to je ok - vi morate raditi vaš posao, a mi, nažalost, nemamo drugog izbora nego da se prilagodimo. Ali, kontinuirano ne obavještavati potrošače (koji za sramotno lošu uslugu plaćaju astronomski visoke račune) o dnevnim redukcijama je čisti bezobrazluk i neodgovoran, nesavjestan rad. Danas kada, gle čuda, voda nije zavrnuta u 11 sati, a građani pouključivali mašine i konačno se opustili, voda je zavrnuta u 12,20 sati.
Na upit vašem dispečeru zašto danima nismo obavješteni o dnevnim redukcijama, koje su nam očito, u neznanju nametnute, dobijam odgovor da dispečerski centar svakog dana šalje obavještenje o tome, a zašto se to ne objavljuje - ne znaju.
Kao građanin, korisnik vaših usluga, zahtjevam odgovor na pitanje - zašto nas dezinformirate? Je li riječ o neradu službe za informisanje, ili uputama menadžmenta da se te informacije ne objavljuju? O čemu god je riječ, netko bi trebao biti sankcionisan. I tražim da se poštuje barem moje pravo na informisanost, kada se već ne poštuju moja potrošačka prava, i naplaćuju usluge koje ne dobijam", ističe ogorčeni Sarajlija u pismu Vodovodu i kanalizaciji.