Predložene cijene karata za Trebevićku žičaru, vijećnici se protive
Kako je rečeno, ta cijena je 25-45 posto niža od prosječne cijene vožnje žičarom u Evropi. Nije precizirano ko će sve moći biti član loyality program.
Kako je kazao gradonačelnik Grada Sarajeva Abdulah Skaka, potrebno je napraviti diferencijaciju cijena.
Ipak, gradski vijećnici smatraju da je osnovna cijena od 20 KM previsoka te da bi tako vožnja žičarom za građane predstavljala luksuz, tako da je u Gradskom vijeću uslijedila žestoka rasprava.
U prijedlogu ekonomista JKP Sarajevo se dalje navodi da bi karta u jednom smjeru trebala iznositi 4 KM za domaće stanovništvo, a 15 KM za strance, za kućne ljubimce 6/20 KM, bicikl 8/30 KM, dok bi se djeca do 7 godina žičarom vozila besplatno.
JKP Sarajevo donosi konačnu odluku
Kako javlja naša reporterka, prema svemu sudeći morat će se formirati novi prijedlog cijena.
Konačnu odluku o cijenama donijet će Nadzorna skupština firme JKP Sarajevo, zadužene za upravljanje Trebevićkom žičarom i Vijećnicom.
Na osnovu danas predstavljenog prijedloga se u 2018. godini očekuju prihodi od 1.630.000 KM, rashodi 1.613.000 KM te pozitivan rezultat od 16.085 KM.
Kako je rečeno na današnjoj sjednici GV-a, pretpostavke su da će žičaru na godišnjem nivou koristiti 300.000 ljudi, od toga 80 posto domaćeg stanovništva, a 20 posto stranaca. Cijena je bazirana na ideji da projekt žičare bude samoodrživ.
Prilikom kreiranja prijedloga pravilo se poređenje s poznatim turističkim destinacijama gdje se cijena povratne karte kreće između 16 i 21 eura i u ostalim gradovima gdje se cijene kreću od 6 do 8 eura, navedeno je na današnjoj sjednici.
Kako je poznato odranije, građani će se prvi put nakon mnogo godina imati priliku voziti Trebevićkom žičarom od 6. aprila, kada se obilježava Dan grada Sarajeva.
33 kabine u olimpijskim bojama
Žičara će u pogonu imati 33 kabine u olimpijskim bojama, plavoj, zelenoj, crvenoj, žutoj i crnoj, a u svakoj gondoli moći će se voziti maksimalno 10 osoba ili tri osobe i tri bicikla. Vožnja će trajati blizu osam minuta i za sat vremena će prevoziti 1.200 putnika.
Vrijednost projekta obnove Trebevićke žičare je nešto manja od 20 miliona maraka s tim da je američki biznismen Edmond Offerman za obnovu donirao sedam miliona KM.
Podsjećamo, stara Trebevićka žičara izgrađena je 1959. godine, vožnja je trajala 12 minuta i žičara je tada imala pedesetak kabina.