Također će biti razmatran i Prijedlog zakona o dopuni Zakona o upravi koji je predložio poslanik Damir Arnaut. Naime, Zakonom je propisana novčana kazna od 150 do 500 KM za prekršaj odgovorne osobe u organu uprave ako ne postupi po odredbama.
Uzimajući u obzir da taj zakon već propisuje sankcije za nepostupanje po zahtjevima određenih kategorija fizičkih i pravnih osoba kao što su ombudsmen, stranke, postupanje kod prijema zaposlenika u radni odnos i vođenje evidencije o izvršenom inspekcijskom nadzoru, nelogično je da sankcije ne postoje za nepostupanje po zahtjevima PSBiH, uključuju i odgovaranje na pitanja poslanika i delegata.
Predloženom dopunom zakona Parlamentarna skupština BiH jednostavno se dodaje u već postojeću grupu fizičkih i pravnih osoba, a u tim slučajevima su sankcije za nepostupanje po njihovim zahtjevima već propisane.
Bit će razmatran i Izvještaj o izvršenoj reviziji učinka o temi "Upravljanje grantovima u institucijama BiH" u kojem se navodi da institucije ne vrše analize i evaluacije dodijeljenih grantova radi dobijanja povratnih informacija o rezultatima i ciljevima.
"Nema informacija šta je i u kojoj mjeri postignuto za dodijeljenu vrstu granta, koji je cilj koji se želi ostvariti i u kojoj mjeri je ostvaren. O učincima granta se ne izvještava, niti isti služi za donošenje odluka u procesu upravljanja grantovima", navodi se u Izvještaju.
Iz Ureda za reviziju BiH preporučuju Vijeću ministara BiH da unaprijedi planiranje grantova te da putem strateših i srednjoročnih planova osigura jasne ciljeve koji se žele postići finansiranjem putem grantova, jasne i mjerljive pokazatelje za praćenje rezultata koji doprinose ostvarenju tih ciljeva i precizne izvore verifikacije.
Također, nalažu Vijeću ministara da uspostavi sistem kojim bi se osigurao jednak i transparentan pristup sredstvima granta i jednako postupanje te da se to može postići utvrđivanjem okvirne procedure dodjeljivanja grantova koja bi bila jedinstvena za sve institucije i regulirala sve segmente procesa od planiranja do evaluacije ostvarenja ciljeva.
Na dnevnom redu je i Izvještaj o izvršenoj reviziji učinka o temi "Planiranje budžetskih rashoda u institucijama BiH" u kojem se navodi da se postupkom pripreme budžeta institucija BiH ne postiže željeni pritisak na efikasnost i efektivnost budžetskih izdataka.
Ured za reviziju BiH preporučuje Vijeću ministara BiH da osigura da se u procesu pripreme budžeta poveća nivo korištenja informacija o rezultatima rada bh. institucija s konačnim ciljem da to postane primarni kriterij za donošenje odluka o budžetu te da institucije BiH trebaju osigurati potpunu usaglašenost svih svojih planova i izvještaja.
Predstavnički dom PSBiH razmatrat će i Izvještaj komisije Kolegija Predstavničkog doma o nastojanju za postizanje saglasnosti o Prijedlogu zakona o izmjeni Zakona o lijekovima i medicinskim sredstvima, Izvještaj komisije Kolegija Predstavničkog doma o nastojanju za postizanje saglasnosti o Prijedlogu zakona o izmjeni Zakona o plaćama i naknadama u institucijama Bosne i Hercegovine te Izvještaj Zajedničke komisije oba doma za postizanje identičnog teksta Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o osnovama sigurnosti saobraćaja na putevima u Bosni i Hercegovini.