U toku su završni radovi, a oni na spajanju čelične konstrukcije bi trebali biti završeni do kraja augusta ove godine.
Most je trenutno niži također za 150 centimetara, a njegova konstrukcija će hidraulikom biti podignuta. Od Hrvatske se očekuje gradnja brze ceste od Okučana do granice sa Bosnom i Hercegovinom.
Izgradnjom ove saobraćajnice, ovaj dio Bosne i Hercegovine i Hrvatske dobit će brzu i najbolju poveznicu sa autocestom koja povezuje Zagreb i Beograd.
Potpuno novi granični prelaz je već izgrađen i smatra se jednim od najmodernijih u regiji, prenosi ATV.
Rok za završetak gradnje mosta na Savi je 30. maj sljedeće godine. Bit će dug 426 metara, a širok 22,6 metara. Imat će po dvije saobraćajne trake u oba smjera. Most će koštati 19,5 miliona eura, a radove izvodi bosanskohercegovačko-hrvatski konzorcij koji čine Integral inžinjering, Đurko Đaković montaža i Zagreb montaža. Radovi su počeli 16. oktobra 2019.
Zajedno ga grade Bosna i Hercegovina i Hrvatska, a ranije su to uradile prilikom gradnje mosta na Svilaju, na koridoru Vc, također preko rijeke Save.