Iz tog preduzeća navode da zbog neriješenog deponovanja viška materijala iz iskopa ugovoreni radovi na trasi ceste kasne, a završetak radova je neizvjestan.
Ističu da je za završetak cjelokupne dionice Kladanj-Podpaklenik i puštanje u promet neophodno još ugovoriti izgradnju dva mosta od 280 m i 130 m, kao i dio trase u dužini oko 1.500 m.
Za te radove neophodno je osigurati dodatnih 15,87 mililona eura kreditnih sredstava od Evropske Investicijske banke (EIB) i realizacija tog kreditnog zaduženja je u toku.
Ugovor za izvođenje radova potpisan je s austrijskim Strabagom 14. aprila 2014. u vrijednosti 24,2 miliona KM, a nadzor vrši JV Roughton i IPSA institut.
Radovi na probijanju tunela Karaula, dugog 902 m, započeli su 13. augusta 2014., svečano je probijen 28. januara ove godine, a bilo je planirano da bude otvoren za saobraćaj do kraja ove godine.
Po okončanju izgradnje tunela, mostova i trase na cesti M-18 postojeća dionica bit će skraćena za 3,6 km, a najviša tačka prijevoja spuštena za 100 metara, čime će put između Tuzle i Sarajeva biti skraćen i omogućen brži protok ljudi i roba.