Kako su saopćili iz ovog preduzeća, elektronski račun je identičan papirnom računu koji se isporučuje na adresu i usluga je potpuno besplatna.
Istaknuto je da su višestruke prednosti elektronskog računa - brža i sigurnija dostava, korisnik usluga ga dobija u realnom vremenu, tj. odmah po očitanju potrošnje i izradi, minimizira se rizik da račun iz bilo kojeg razloga ne bude isporučen, omogućava se elektronsko arhiviranje računa, kao i dostupnost u svakom trenutku.
Ako imate potpisan ugovor o korištenju ViK-ovih usluga i ako ste zainteresovani za ovu uslugu, možete se ovdje prijaviti.
Putem linka e-račun, koji se nalazi na internetskoj stranici ovog preduzeća, u, kako je navedeno, nekoliko klikova prijavljujete se za dostavu računa na e-mail. Račun, koji se dobije putem e-maila, može se isprintati i pokazati prilikom plaćanja ili blagajnicima dati podatke na osnovu kojih će biti izvršen uvid u račun i naplata.
Korisnicima, koji se u poslovnoj evidenciji preduzeća vode kao "bespravni potrošači", ova usluga omogućena je bez potpisivanja ugovora, uz napomenu da bi se oni trebali u što kraćem roku obratiti ViK-ovoj tehničkoj službi, tj. tehničkom pultu u Centru za potrošače na adresi Jaroslava Černija 8 kako bi se provela procedura za promjenu statusa priključka, saopćili su iz ViK-a.