Sarajevski Vodovod pojašnjava: Svi misle da ne odgovaramo na pozive, a telefoni su usijani
Mnoge Sarajlije prijavljuju nestanak vode, pucanje cijevi, curenje vode, probleme s vodomjerima.
"Građani se žale na mnoge stvari, od zamrznutih vodomjera do puknuća cijevi. Proteklih dana smo apelirali da se zaštite vodomjeri i instalacije. Ekipe našeg preduzeća su na terenu uglavnom zatekle nezaštićene vodomjere", rekao je uposlenik u Službi za proizvodnju i distribuciju vode Amir Mulić.
U posljednja 24 sata Dispečerski centar je zaprimio više od 2.000 poziva.
"U prosjeku, između dva poziva prođe sekunda. Telefoni su usijani, a strpljenje mnogih sugrađana je na granici. Mnogi vjeruju, da dispečeri dignu slušalicu i ne odgovaraju na pozive, što nije tačno. Činjenica je, da mnogi građani, bez obzira što su na vrijeme medijima upućene informacije o prekidima u vodosnabdijevanju zbog popravki kvarova, nisu upoznati s tim. Tada informaciju nastoje dobiti od Dispečerskog centra, gdje se usljed velikog broja poziva, javlja preopterećenje na telefonskoj centrali koja tehnički ne može primiti više poziva istovremeno", navodi se u saopćenju Vodovoda.
"Trudimo se objasniti i uputiti građane i na ono što nije naša nadležnost. Maksimalno smo fokusirani da u ovim iznimno teškim momentima budemo na usluzi našim potrošačima", kazao je dispečer Ismet Jelić.
Rukovodilac Službe za proizvodnju i distribuciju vode Muamera Srna izjavila je da su posljednjih dana zbog teških vremenskih uslova svi uposlenici angažirani na terenu i da je stanje teško, ali da se maksimalnim zalaganjem svih uposlenih, situacija u vodosnabdijavanju drži pod kontrolom.
Dispečerski centar Vodovoda je na usluzi građanima 24 sata, a dežurni telefon na koji se mogu prijaviti kvarovi na vodovodnoj mreži je 033/210-707 i 220-435.