Naglasio je da je tekst jedinstven i da ga nijedna zemlja članica Transportne zajednice ne može mijenjati.
"Tekst je došao od Evropske komisije s ciljem da se unaprijedi transportna infrastruktura u ovom regionu. O tome ne treba opterećivati sam pristup BiH Transportnoj zajednici. Nije fer ni dobro da miniramo jedan takav dokument", kazao je Šarović.
U vezi s tom temom rekao je da je dva puta razgovarao s predsjednikom RS-a Miloradom Dodikom, tri puta s ministrom transporta i saobraćaja RS-a Neđom Trninićem dok je bio u Trstu. Također, i dva puta s ministrom pravde Antonom Kasipovićem.
"Rekao sam im da ću podržati svaki prijedlog koji dolazi iz RS-a, mogu da imam svoj stav i nemojte da razmišljate da li ću to podržati, ali to nije dovoljno. Morate da vidite šta kaže Brisel i partneri iz reda bošnjačkog i hrvatskog naroda u Vijeću ministara BiH", dodaje Šarović smatrajući da ovaj pristup treba osloboditi suvišnih stvari, te da je prijedlog iz RS-a opterećen sa stvarima koje su praktično blokirale i RS i cijelu BiH da pristupi Transportnoj zajednici.
Osim toga, Šarović je danas odgovarajući na novinarska pitanja istakao da je pomogao u pregovorima s vladom Turske da Turska učestvuje u finansiranju važnog pravca koji će povezati glavne gradove BiH i Srbije.
"Turska strana je sa svoje strane odmah obezbijedila sredstva za izradu projektne dokumentacije i izvedbene projektne dokumentacije i obavezala se da će učestvovati u finansiranju, te očekuje od vlasti da se dogovore o trasi koja će povezati Sarajevo i Beograd. Ukoliko budemo dovoljno glupi nećemo se o tome dogovoriti", poručio je.
Mišljenja je da je bilo bolje da su Turci rekli "evo dat ćemo vam sredstva i tačno utvrdili kuda trasa treba da vodi".
"Ako se budem išta pitao moj prijedlog je da trasa ide preko Višegrada i dalje u Srbiju pogotovo što je Srbija rekla da je njena kontakt tačka Kontroman, odnosno Višegrad", kazao je Šarović.