Izetbegović je za Klix.ba kazao da SDA nema nijednog ministra niti direktora preduzeća ili agencije koja je nadležna za izgradnju novih dionica autoputa, rekavši da je za potpuni zastoj izgradnje autoputa kriva garnitura SBB i HDZ.
"Zar je SBB, kao relativno nova stranka s djelimičnim i jednogodišnjim prisustvom u vlasti, kriv što je Bakir Izetbegović, najmoćniji čovjek u Bošnjaka od 1995. do danas, u prosjeku gradio žalosnih 4-5 km autoputa godišnje? U Federaciji BiH je do sada izgrađeno samo 94 kilometra, a u Hrvatskoj je u istom periodu završeno blizu 1.800 kilometara. Čak i Albanija i Kosovo već imaju po nekoliko stotina kilometara završenih autoputeva", naglašavaju iz SBB-a
Naglašavaju da su kilometražu koju je Izetbegovićeva vlast napravila za 20 godina mira, Kosovo i Albanija izgradili tokom samo jedne godine.
"Također, zar je SBB kriv što već dva desetljeća nema nikakvih radova na brzoj cesti Sarajevo - Tuzla ili putevima od Sarajeva ka Krajini, Goraždu, primorju. Uporna nastojanja SBB-a da se nadoknadi 20-godišnji zastoj u ovoj oblasti, potpuno su blokirana. Između ostalog, zato što se gospoda Izetbegović i Čović nikako ne mogu dogovoriti u međusobnom ucjenjivanju da li je važnije prvo graditi tunel Prenj ili dionicu Mostar sjever - Mostar jug", poručuju iz SBB-a.
Ističu da je prijedlog SBB-a da se sve dionice trebaju i moraju istovremeno početi raditi praktično odbijen zato što SDA u Parlamentu Federacije BiH, pozivajući se na peticije građana, ne želi glasati za amandmane na Prostorni plan Federacije.
Smatraju da se time se koči paralelna i masovna izgradnja. Dodatno, time se s druge strane otvara prostor i daju izgovori predstavnicima HDZ-a da prave nove blokade.
"Potpuno je jasno da ovdje nema nikakve odgovornosti SBB-a. Uz to, ideja da se u okviru BH Telecoma napravi nova kompanija, kako bi se podiglo više stotina miliona KM kredita za izgradnju brzih cesta, nije pokrenuta s mrtve tačke. Razlog, uporna i višemjesečna indolencija Bakira Izetbegovića i njegovih direktora. Zato je Izetbegovićevo skrivanje vlastite odgovornosti istovremeno i poznati pokušaj koji je godinama prakticirao, da svoju višedecenijsku odgovornost u svim segmentima društva propagandno prebacuje na svoje koalicione partnere. Kao nekada, u slučaju SBiH, SDP-a ili DF-a, sada se i SBB pokušava gušiti. Ali, umjesto toga, SBB poziva one koji ne umiju ili ne žele da grade da to prepuste onima koji znaju i hoće. I ne opstruiraju ih političko-administrativnim smicalicama. Građani zbog svega plaćaju najveću cijenu, ima previše mrtvih na cestama, a narod nema tu privilegiju da ih najlošijim putevima u Evropi voze državni auti pod rotacijama i pratnjom policije", navodi se u saopćenju.
Dodaju da je i Izetbegović ponekad u pravu.
"Tačno je da SBB ima direktora Autocesta Federacije BiH. Ali, jednako je tačna irelevantnost te pozicije u društvu kojom feudalno upravlja pet familija. To potvrđuje i podatak da samo dvije rođene sestre, sa svojim sinovima i njihovim rođacima i prijateljima, imaju više premijerskih i drugih važnijih pozicija u vlasti nego cijeli SBB, kao druga najjača stranka u FBiH na Općim izborima 2014. godine. Kad je riječ o prigovaranju SBB-u zbog spominjanja čuvenog trotoara kao 'graditeljskog uspjeha', taj mali prostor ispod fotelje velike Bakirove vlasti ostaje mjesto budućeg demokratskog iskazivanja raspoloženja građana", zaključuje SBB u svom saopćenju.