Zbog nastalog haosa
117

SDP traži hitnu sjednicu Gradskog vijeća u Mostaru i smanjenje cijena za parkinge

G. Š.
Foto: G. Š./Klix.ba
Foto: G. Š./Klix.ba
Naplata parkinga u Mostaru izazvalo haos u stambenim naseljima gdje automobili uništavaju zelene površine i zatvaraju prilaze za invalide, dok su parkirališta u zonama naplate gotovo prazna, što je izazvalo u javnosti polemike o ispravnosti te odluke.
Građani s kojima smo razgovarali nam kažu kako su umorni od nereda s parkiralištima već godinama i da su se nadali kako će početak ozbiljnog rada Mostar Parkinga taj problem riješiti,ali je evidentno izazvao haos veći nego što je bio.

"Nikad mi nije bilo jednostavno naći parking ispred zgrade u kojoj stanujem, a kako je počela naplata parkinga vozilo se ne usuđujem ni pomjeriti, jer znam kad se vratim da ga neću imati gdje parkirati", kaže nam Mostarka koja živi u centru grada.

Priznaje nam da povlaštenu parkirališnu kartu nije kupila niti ima namjeru navodeći kako nisu realne cijene u odnosu na usluge koje se građanima nude, a uz to naglašava da sada nije u mogućnosti taj novac ni izdvojiti.

Njezina prijateljica koja je položila vozački ispit prošlog mjeseca nam priča kako je planirala kupiti vozilo, ali je zbog novonastale situacije za sada od te investicije odustala.

Iako je odluka o naplati parkinga u Mostaru prilikom donošenja izazivala žestoke reakcije i protivljenje opozicije koja je nagovještavala mogući haos . ipak je usvojena većinom glasova, što je mnoge iznenadilo.

Aner Žuljević (Foto: G. Š./Klix.ba)
Aner Žuljević (Foto: G. Š./Klix.ba)

Zbog toga u cilju rješavanja haotičnog stanja u Mostaru SDP-ov delegat u Domu naroda FBiH Aner Žuljević poziva gradonačelnika Maria Kordića da sazove vanrednu sjednicu vijeća i izmjeni odluku vezanu za parking u smislu cijena.

Predložio je ekonomski i socijalno prihvatljive cijene kao model koji je moguće efikasno implementirati i vezati uz registraciju vozila.

On predlaže da stanari plaćaju povlaštenu parkirališnu kartu 10 KM mjesečna ili 50 KM godišnje, a da cijena parkinga po satu u zoni jedan bude jedna KM, a u zoni dva 0,5 KM, te dnevna pet KM. On smatra da bi ovaj model naplate bio ekonomski isplativiji i socijalno prihvatljiviji svim građanima i u konačnici mnogo efikasniji za rješavanje postojećeg haosa.

"Na ovaj način izbjegavate haos, a garantujem da će javno preduzece ostvariti isto, a vjerojatno i vise prihoda nego po postojećoj odluci", poručio je Žuljević.