Druga dva tradicionalna običaja porodice Skaka započeo je Abdulah Skaka dolaskom u Sarajevo prije otprilike 350 godina, kada je i otvorio prvu sarajevsku brijačnicu. Brijačnica je, kako tvrdi mladi Skaka, uvijek bila na istom mjestu u ulici Bravadžiluk, na sarajevskoj Baščaršiji. Na zidovima radnje okačene su slike i fotografije pojedinih članova porodice Skaka, kao i slike najstarije sarajevske brijačnice, onakve kako je izgledala prije više desetina godina.
"Moj daleki predak, šest generacija prije mene, došao je u Sarajevo i otvorio brijačnicu. Ona je porodični, tradicionalni posao. Mlađe generacije porodice Skaka ne bave se frizerskim zanatom, tako da unazad 50-tak godina uvijek upošljavamo nekoga ko će raditi u brijačnici“, istakao je Skaka dodavši kako se porodica ipak trudi da sačuva tradiciju koju ova brijačnica nosi.
Naglasivši kako je u današnje vrijeme zanat postao 'nepopularna djelatnost', Skaka je kaže kako je konkurs za rad u njihovoj brijačnici uvijek otvoren, međutim interesovanje je malo. Među mlađim generacijama vlada pogrešno mišljenje kako zanat nije atraktivan, tvrdi Skaka, dok svi zaboravljaju da je upravo zanat ono što nas je očuvalo vijekovima.
Treći tradicionalni običaj koji Skake uspješno održavaju je berberski zanat, tj. sunećenje ili obrezivanje. Skaka kaže kako se najstariji sin u porodici obučava za ovaj zanat, uporedo se i medicinski obrazujući.
"Po sticanju punoljetstva, obrazujemo se praktičnim radom. Ja sam išao i radio sa svojim ocem, on sa svojim i tako generacijama unazad. Najviše stvari koje sam naučio, naučio sam radeći s ocem, a nažalost veoma malo iz školovanja“, istakao je Skaka.
Dok su generacijama unazad članovi porodice Skaka bili i brijači i berberi, mladi Skaka ističe kako je njegov otac, ipak, odlučio da se bavi samo jednim poslom.
"Moj otac je završio školu za brijački zanat, međutim, kako je postao doktor medicine, ipak, se odlučio baviti samo cirkumcizijom-sunećenjem. Nakon oca, i ja sam svoje školovanje usmjerio u tom pravcu", kaže Skaka. On dodaje kako ne postoji dobna granica u porodici kada se djeca osamostaljuju u berberskom zanatu, već da to zavisi od prilika.
Mladi Skaka podsjeća da je porodica, kao i za brijački zanat, i za berberski kroz godine svoje tradicije imala šegrte.
"Moj dedo je obučavao, pa kasnije i radio sa četiri-pet šegrta. Kako za brijačnicu, tako smo i za ovaj zanat dugo tražili šegrta. Mišljenja sam da je zaista veliki problem nedostatak ljudi koji bi se bavili ovakvim ili sličnim poslom", zaključuje mladi Skaka.