Sramota na Željezničkoj stanici u Sarajevu: Putnici na kartu čekaju satima jer radi samo jedan šalter
Ogorčeni putnici razočarani zbog dugih redova i višesatnih čekanja govore nam kako je Željeznička stanica ruglo glavnog grada Bosne i Hercegovine. Gužve na stanici, kako saznajemo, naročito su se povećale nakon uvođenja linije za Bihać.
"Red putnika dužine 20 metara pomjera se brzinom puža. Jedna karta izdaje se po pet minuta. Da nije žalosno, bilo bi smiješno. Radnice na šalterima se raspravljaju s putnicima koji čekaju više od sat vremena i ne znaju dati instrukcije na engleskom jeziku putnicima koji nisu iz BiH. Uz svaku kartu se dodatno mora kupiti rezervacija na kojoj piše broj sjedišta u vozu, ali kad dođete u voz, niko ne sjedi na svom mjestu, i to zbog instrukcija konduktera koji putnicima govore 'ma sjedi gdje hoćeš', pa se postavlja pitanje zašto plaćamo rezervacije. Da stvar bude gora, u periodu ovih ogromnih gužvi niko vam ni ne garantuje da ćete imati slobodno mjesto za sjedenje, iako ste platili i kartu i rezervaciju. Zbog kašnjenja voz polazi najmanje pola sata kasnije nego što bi trebao. Posebno je zanimljivo to da su potrebni radnici na dva šaltera za izdavanje samo jedne karte, zato što jedan radnik diktira neke brojeve i šifre, a drugi piše kartu. Sve ovo ne bi bilo potrebno da je završen softer koji bi automatizovao ove stvari, a koji se pravi već nekoliko godina jer pravi ga lik koji je zaposlen u Željeznicama, a nema blage veze o svom poslu, pa moli ljude koji rade kao IT stručnjaci u drugim firmama da mu pomognu završiti taj sistem", požalio nam se jedan od čitatelja koji je svjedočio situaciji na stanici.
Kontaktirali smo Željezničku stanicu kako bismo dobili informacije zašto samo jedan šalter radi i dočekao nas je odgovor: "Svi ostali radnici su na bolovanju".
Najveće gužve na stanici su u 7 sati ujutro i u periodu od 16:30 do 17 sati poslijepodne. Naročito su se povećale nakon otvorenja Sarajevo Film Festivala, s obzirom da su grad preplavile hiljade turista iz svih dijelova svijeta.
"Ovo je anti-reklama za turizam grada Sarajeva i države BiH, a tu anti-reklamu plaćamo mi, poreski obveznici", ističu ogorčeni čitatelji.
Brojni putnici koristili su voz iz Sarajeva do Čapljine kako bi se prebacili na ljetovanje do Neuma, ali njihov odmor pretvorio se u noćnu moru prije nego su uopće i krenuli na putovanje. Mnogi su odustali jer nisu mogli dočekati da kupe kartu.
Kontaktirali smo direktora Željeznica Federacije BiH Enisa Džafića i tražili obrazloženje za nastalu situaciju, ali on nije imao nikakav komentar.